Re: [Gen ZH Eil] Re: Adriana Blaak

  • Carla
    Message 1 of 3 , Aug 1, 2007
      laat ik nu de oplossing weten.
      Hij was geen 75 jaar bij overlijden maar in zijn overlijdensakte staat dat hij83 jaar oud was.
      dan klopt het verhaal wel. hij werd n.l. geboren in 1775.Althans , de Cornelis Reedijk die een kind had met Adriana Blaak.
      Het kind dat geboren werd , Cornelis , werd geboren op 10 januari 1838 te Mijnsheerenland, (akte 1)
      In de akte verklaart Cornelis de vader te zijn van het kind geboren uit Adriana Blaak.Hij is dan 63 jaar staat daar. de leeftijd klopt dan ook weer, hij is van 1775.
      bij zijn overlijden staat dat hij getrouwd was met Gleina de Koning.
      en zoon was van Cornelis Reedijk.
      Cornelis Reedijk, zoon van Cornelis en Adriana Blaak trouwde met Sijgje van der Giessen op 05-05-1865 te Heinenoord.
      Welke Adriana dit was weet ik niet, heb ik niet kunnen vinden.
      groetjes,
      Carla de Jong