RE: [Gen ZH Eil] vraagje Yvonne Blaauw

  • Corrie Nieuwland
    Message 1 of 3 , Mar 1, 2006
      Hallo Yvonne

      O, dan heb ik het verkeerd begrepen. Inderdaad heb ik bij Ger het stuk
      Grootenboer gevraagd en gekregen omdat ik net als jij denk dat die
      uiteindelijk in het geheel van Nieuwland en aangetrouwde zijn in te passen.
      Maar hoe dat weet ik ook nog niet. Inmiddels heb ik verschillende takken
      Nieuwland en hoopte dus dat jij de aansluiting zou hebben voor de Brabantse
      tak.
      De naam Roskam heb ik ook verschillende keren in parentelen maar Sneep weer
      gekoppeld aan Bravenboer. Bravenboer heb ik in mijn kwartierstaat.
      Dus ik ben inderdaad ook met die namen bezig om zo weer een aansluiting te
      kunnen vinden.

      Groet Corrie