digitale aktes Zederik

  • T. van Poortvliet
    Message 1 of 1 , Jan 2, 2006
      Goedemiddag allemaal,

      Allereerst iedereen het beste voor 2006 toegewenst.

      Om het jaar gelijk goed te beginnen geef ik hier een voor
      stamboomspeurders interessant bericht in een plaatselijke courant aan jullie
      door.
      De gemeente Zederik heeft de aktes burgerlijke stand vanaf 1812/1813
      digitaal op de gemeentesite staan.
      http://burgerlijkestand.zederik.nl/
      Het betreft de voormalige gemeenten Ameide, Hei- en Boeicop, Leerbroek,
      Lexmond, Meerkerk, Nieuwland en Tienhoven.

      Tineke van Poortvliet-Gorissen
      Genealogie: fam. Gorissen(ZH); Jansen(ZH); van Oostenbrugge; Spee;
      van Poortvliet; Verwijs; van Splunter; Dieleman
      zie ook: http://gw.geneanet.org/vanpoortvliet