WESTDIJK (Stad/Haringvliet)

  • Leo Akershoek
    Message 1 of 1 , Nov 1, 2005
      Wie kan onderstaand kws-je verder met WESTDIJK-voorouders uitbreiden??.

      6. ARIJ STOFFELSZ WESTDIJK, geb Stad a/h Haringvliet en daar getrouwd op 20 nov. 1868 met
      7. Elisabeth Barts(dr) van NIMWEGEN geb te Sommelsdijk

      Van Arij's ouders weet ik alleen de namen:
      12 STOFFEL WESTDIJK. Stoffel was gehuwd op ?? te ?? met
      13 LEENTJE WESTDIJK.

      Wie geeft een verder duwtje terug in het verleden van deze WESTDIJK-en??.

      Bij voorbaat mijn oprechte dank.

      Vriendelijke groeten,

      -\!!/-
      { o o }
      ( _ )
      '''''
      Leo Akershoek
      Mijn hobbies?:-
      Het opsporen van mijn middeleeuwse (en oudere) voorouders.
      (Ik heb er al ruim 3.150, excl. hun broers/zussen)
      Het opsporen van UW voorouders op Goeree-Overflakkee, vóór 1900.
      Ik heb gegevens van ruim 80,000 personen in mijn bestand.
      Voor een lijst met de daarin meest voorkomende familienamen, zie:
      http://www.geocities.com/Heartland/Lake/1588/surname.html