New Member

  • Jack Schouten
    Message 1 of 2 , Jan 26, 2005
      Wellicht hebben meest van ons onze namen al gezien in andere groepen,
      Maar sinds er nog geen berichten in deze groep zijn zal ik maar
      beginnen.
      Mijn vader's moeder's kant komt van Oud Beijerland, Heerjansdam en
      Barendrecht, namen die me interesseren: Bos(geen relatie van Cent
      Bos), Kraak (of Craeck), DeJong, Zandboer en Gouwman (van Klaaswaal),
      Konijnendijk (van Goudswaard en Beijerland), de Reus, Rollof, Kooy,
      van der Bie en vander Linden (van Piershil)
      Mijn moeder's kant is den Hollander (van Rhoon en voordat van
      Werkendam), Sandweg en Roobol, de Raadt, van Gaasbeek, Florisse (van
      Rhoon),Hoogvliet, Hendrikse (van Poortugaal) van Alphen (van
      Abtswoude), van den Engel (van Hoogvliet)
      Dat is genoeg op het ogenblik.

      Jack Schouten
      Vancouver Island
      Canada
      janelco@...
    • Cock et Marij Rijerkerk-Bronner
      Message 2 of 2 , Jan 26, 2005
        Hallo Jack,

        Welkom bij de groep. Je onderstaande lijstje is een mooi voorbeeld van waarom er kennelijk toch wel behoefte is aan deze groep. We zien zo al drie verschillende eilanden.

        Met vriendelijke groeten,

        Cock en Marij