Son Ekonomik Gelişmelere Protesto

  • gulsen heper (728)
    Message 1 of 4 , Mar 1, 2001
      Bu güne kadar Türkiye gündemindeki pek çok olayın bu platformda
      tartışıldığını izledim.Ama bu sefer çok sessiz kalındı.
      Bu konuda bir protesto oluşturmak için internet'i kullanmaya ne dersiniz?
      Ecevit'in, Bahçeli'nin Yılmaz'ın mail adreslerini bilen varsa böyle bir
      organizasyon yapmaya ne dersiniz?
    • basindan
      Message 2 of 4 , Mar 1, 2001
        Kriz şu an sürmektedir.
        Fevri protestolar yine bizleri ezecektir.
        Protesto olaylardan ders almak, tercihlerimizin doğruluğunu
        sorgulamaktır.
        Seçimlerde yanlış tercih yaptığımız, oylarımızı parçaladığımız
        ortada. Sanki dünyada varmış gibi (dünyada iki tercih var, ya sol, ya
        sağ) paramparça tercihlerle ve bölük pörçük oylarla olacağı buydu.
        Oylarımızı birleştirmemekte direndikçe, parçalandıkça, yeni seçim
        kanunları bekledikçe, ulaşacağımız bir yol yoktur.
        Şimdi düşünme zamanı ve krizin süratle söndürülmesini beklemek zamanı.
        Kriz bittiğinde nasıl birleşeceğimizi, nasıl büyük parti (grup,
        oluşum, birleşme) oluşturacağımızı düşünme zamanı.
        Bence kroke olmuş hükümete ne yapsanız iş işten geçmiştir. Maalesef
        kristal kırıldı ve hepiniz bu bayrama çil çil yeni baskı paralarla
        gireceksiniz. Ama unutmayın bu bizim bize hediyemiz.

        Demokrasi (suça ve üretime) katılım rejimidir. Bu çuvallamada bizim
        eserimiz.

        Yok öyle ver oyu kurtul ve dört sene bekle. Seçtiklerin senin için
        çalışsın. İşte sonuç.

        Bakın hata hala devam ediyor. Şimdi Kemal Derviş'i nasıl öğüteceğimizi (maalesef) hesaplıyoruz. Veya sonuç bu olacaktır. Keşke öğütmesek, ama suçu hiç kendimize kondurmuyoruz. Bu bize öğretilmedi. Demokrasi == seçim algılatıldı. Hayır. Katılım. Üretim ve çalışma.

        Gelin siz bayramda ne kadar para tasarruf edebileceğinizi
        düşününüz. İktisat tasarruftur. Biriktirmeyen bulamaz.

        Saygılar.
      • kepenek
        Message 3 of 4 , Mar 2, 2001
          Message 4 of 4 , Mar 2, 2001