Re: [XIID1997] hirek

  • Jakabffy Samu
    Message 1 of 8 , Nov 9, 2012
      Hala Istennek.
      Igy nem leszek egyedul a haromgyerekesek klubjaban.
      Huba, lesz negyedik is?
      Mi szeretnenk.
      Samu
      -------- Original-Nachricht --------

    • ghitea timea
      Message 2 of 8 , Nov 9, 2012

        Hat Samu nagyok vagytok, gratulalok es sok sikert a negyedik gyerekhez. egy csaladi fotot igazan feltolthetnetek. igerem en is feltoltok egyet, es  igenis varok mindenkitol. biztos van legalabb egy minden csaladban. Katinak is lattam a gyerekeket, Ildi nalatok is, Lorincz Erjiek, Gabi stb. csinalni akarok egy nagy fotoalbumot a 12d es csaladja.
        Varom a kepeket. sziasztok. Timi