Fw: nagyon jó

  • gorgan erika
    Message 1 of 7 , Oct 25, 2011

      ----- Forwarded Message -----
      From: Temcsák Imre <temcsakimre@...>
      To: 'dr. Rohrbeck István' <rohrbeckugyvediiroda@...>; 'Dr. Arányi Gábor' <alt.mann@...>; 'Dr. Horváth Péter' <horvathpeter@...>
      Cc: temcsak.lilian@temikft.t-online.hu; 'TEMI Kft.' <temikft@...>; 'Mészáros Attila' <temi.attila@...>; 'Fodor P é ter' <fodor.p@...>; 'József Buzay' <buzay.jozsef@...>; gyoreij@...; 'gorgan erika' <erikaagi@...>; 'Ori Csaba' <oricsaba@...>
      Sent: Tuesday, October 25, 2011 10:26 AM
      Subject: nagyon jó

      Ezek nagyon jók

      Üdvözlettel/Best regards/M.f.G.

      Temcsák Imre
      ügyvezető
      Temi Kft.

      Mobil: +36 30 9412513
      Fax: +36 23 350455

      Jogtudoroknak
      ajánlott! Amerikai esetek.

      Nehéz annak a
      dolga, aki bíróságon jegyzetel. Ezek részletek a Disorder in
      the American
      Courts című könyvből. Magyarra fordította Petz Teri. Az
      alábbi
      párbeszédek valóságosak és tárgyalásokon hangzottak el.

      Ügyvéd: Mit
      mondott a férje, mikor felébredt?
      Tanú: Hol vagyok,
      Cathy?
      Ügyvéd: És miért
      lett ekkor dühös?
      Tanú: Mert
      Susannak hívnak!
      _____________________________

      _______________

      Ügyvéd: Aktív
      szexuális életet él?
      Tanú: Nem, csak
      fekszem a hátamon és nézem a plafont.

      Ügyvéd: Doktor
      úr, igaz, hogy ha valaki alvás közben meghal, akkor csak
      másnap veszi
      észre, hogy meghalt?
      Tanú: Mondja, ön
      tényleg el tudta végezni az egyetemet?
      ____________________________________

      Ügyvéd: Hány éves
      a fiatalabbik fia, a 20 éves!
      Tanú: 20, mint az
      ön IQ-ja.

      Ügyvéd: Jelen
      volt, amikor lefényképezték?
      Tanú: Ugye csak
      viccel?

      Ügyvéd: Szóval a
      baba augusztus 8-án fogamzott?
      Tanú: Igen.
      Ügyvéd: És ön
      akkor mit csinált?
      Tanú: Dugtam!

      Ügyvéd: Ugye 3
      gyereke van?
      Tanú: Igen.
      Ügyvéd: Ebből
      mennyi fiú?
      Tanú: Egy sem.
      Ügyvéd: És mennyi
      lány?
      Tanú: Bíró úr,
      kérek egy új ügyvédet!

      Ügyvéd: Hogy
      végződött az első házassága?
      Tanú:
      Halálesettel.
      Ügyvéd: Kinek a
      halálával?
      Tanú:
      Találgasson!

      Ügyvéd: Kérem,
      írja le a vádlottat!
      Tanú: Középmagas,
      bajszos, szakállas.
      Ügyvéd: Férfi,
      vagy nő?
      Tanú: Hacsak nem
      volt itt a cirkusz, férfire tippelek.

      Ügyvéd: Doktor
      úr, hány halottat boncolt karrierje során?
      Tanú: Mindenki,
      akit eddig boncoltam halott volt. Az élők túlságosan
      ellenkeznek.

      Ügyvéd: Emlékszik
      arra, hogy mikor kezdte a boncolást?
      Tanú: 8:30 körül.
      Ügyvéd: És Denton
      úr akkor halott volt?
      Tanú: Hát, ha az
      elején nem is, a végén már biztos halott volt.

      Ügyvéd: Doktor
      úr, leellenőrizte a páciens pulzusát boncolás előtt?
      Tanú: Nem.
      Ügyvéd: Leellenőrizte
      a vérnyomását?
      Tanú: Nem.
      Ügyvéd:
      Leellenőrizte a légzését?
      Tanú: Nem.
      Ügyvéd: Akkor
      lehetséges, hogy a páciens még élt, mikor elkezdte a
      boncolást?
      Tanú: Nem.
      Ügyvéd: Honnan
      tudja?
      Tanú: Mert a feje
      az íróasztalomon volt egy tálcán.
      Ügyvéd: Értem, de
      lehetséges, hogy mégis élt?
      Tanú: Nagyon
      kicsi az esély, de ha élt volna, akkor minden bizonnyal
      ügyvéd lett
      volna.

    • Kirei Huba
      Message 2 of 7 , Oct 27, 2011
          Sziasztok,
         jot derultem a kis szosszeneteken amit Erika kuldott.
         nos ugye mindig altalanos dolgokrol irunk, hogy pl. minden rendben, mindenki jol van, nonek a gyerekek, stb.
         jonnek a teli unnepek, leghamarabb Mindenszentek, ugyhogy jo lenne egy kicsit osszefutni a tavolabb elokkel is, hogyha hazalatogatnak egy kicsiket.

         puszika Mindenkinek,

         Huba
      • gorgan erika
        Message 3 of 7 , Oct 27, 2011
          Hello mindenkinek!

          Jo otlet egy talalka.
          Van-e kedve masnak is???

          Message 4 of 7 , Oct 28, 2011
            igeeeennnn.
            vegre van mozgas! szeretettel csatlakozok. puszi mindenkinek

[...]

          • Amália Éva Nyisztorné Kozma

              Message 6 of 7 , Oct 28, 2011
                Részemről is rendben egy osztálytalálkozó, csak november 16 után, akkor lesz a szakvizsgám. Utána akármikor.
                Pusszantás mindenkinek
                Tünde

                Message 7 of 7 , Oct 28, 2011
                  Tudom, hogy nagy keres de ha december 21 utan lenne akkor en is el tudnek jonni.
                  Amugy tenyleg jok voltak az ugyvedes poenok.

                  Udv mindenkinek
                  Deci