jo hir

  • Tomerius
    Message 1 of 16 , Oct 27, 2010
      Hali,

      orommel ertesitelek titeket hogy tegnap delutan 19.19 kor debrecenben megszuletett Írisz lányunk, 3550 g és 51 cm. Nagyon édes kis baba. A mama és baba jól vannak.

      üdv,
      Bruncsi
    • ghitea timea
      Message 2 of 16 , Oct 27, 2010
        Draga Tomi.
        Gratulalok nektek, kivanok jo egeszseget mindotoknek, es sok oromot.
        Puszilok mindenkit.

        Message 3 of 16 , Oct 27, 2010
          Gratulálok! Minden szépet és jót az egész családnak.
          Nekem is van egy jó hírem, igaz nem ekkora. Győzött az optimizmusom a tapasztalat felett, ismét férjhez mentem.
          Puszi mindenkinek.
          Tünde

[...]

        • Raduly Erzsebet
          Message 4 of 16 , Oct 28, 2010
            Nagyon sok oromot kivanok nektek gyermeketekben; es rettenetesen sok turelmet is egyben! Puszillak titeket Zsoka!

            Message 5 of 16 , Oct 28, 2010
              Szia Tunde!
              Ennek nagyon orulok!!!, es megis mikor tortent ez veled???????!!!!Megirhattad volna hamarabb is!!!!!!!!!!!!!!! Nezd: mostmar az optimizmus, a remeny es a szeretet ami utoljara meghal, ugyhogy szerintem a tapasztalat egy dolog,de  mas sokkal jobb dolgok is vannak a vilagon. Sott, ma hallottam egy jo szoveget: Jobb megcsinalni es megbanni, mint megbanni azt hogy nem csinaltad meg!
              Szoval millio puszi nektek is!!!!!!!!!!!

              Message 6 of 16 , Oct 28, 2010
                Gratulalok mindenkinek!
                Sok boldogsagot Tunde, sok sikert, kivanom , hogy valoravaljon minden almotok.
                Tominak pedig kitartast, turelmet, es kivanom, hogy hasznaljon ki minden percet, hogy a babaval es az anyukaval legyen, mert a kicsik nagyon hamar megnonek.

                Gratulalok meg egyeszer mindkettotoknek!!!!!

                Message 7 of 16 , Oct 28, 2010
                   Sziasztok...

                  Mi is gratulálunk Nektek!!!! Sok boldogságot és millió türelmet kívánok mind az anyukának, mind az apukának. :)
                  Most kezdődik csak Igazán az élet, HAJRÁ!  puszi, Kati és a család

                  Message 8 of 16 , Oct 28, 2010

                    Szia Tündi!

                    Én is csatlakozom Zsóka szavaihoz, vagyis: Nagyon nagyon örülök és szívemből kívánom, hogy nagyon boldog legyél!!!!!! De mikor?????? És....????????????
                    Szóval rég nem hallottam rólad, rég nem beszélgettünk....stb. Most még valami nagyon jót akartam írni , de olyan álmos vagyok, hogy nem bírok gondolkozni, úgyhogy inkább felhívlak a napokban hogy dumáljunk. :)

                    puszi és szép álmokat, Kati

                    Message 9 of 16 , Oct 28, 2010
                      Sziasztok,

                     En is gratulalnek Tundeeknek es sok boldogsagot kivanok nekik.
                     Tamasnak pedig sok kitartast kivanok, ugyan az elejen a gyerek meg inkabb alszik, eszik aztan megint alszik. Aztan meg jon az oaa-oaa-oaa :))

                     Legyetek jok, pusszant mindenkit

                     a csaladom, na meg en is

                    Message 10 of 16 , Oct 29, 2010

                    Most történt augusztusban, egészen szűk körben, gyakorlatilag a két tanúval és a két anyánkkal bementünk, aláírtuk és kész. Utána grilleztünk egyet az udvaron. Küldök pár képet. Puszi.
                    Tünde

[...]

                  • Jakabffy Samu
                    Message 11 of 16 , Oct 29, 2010
                      Szia Tunde,
                      Azt hiszem neked sikerult megvalositani az idealis eskuvot. Gratulalok. Remelem lesz bebi is.
                      Samu
                      -------- Original-Nachricht --------

                      --
                      GMX DSL Doppel-Flat ab 19,99 €/mtl.! Jetzt auch mit
                      gratis Notebook-Flat! http://portal.gmx.net/de/go/dsl
                      Message 12 of 16 , Oct 29, 2010
                        Szia Tunde

                        Ofelsege 2-ik Erzsebet kiralyno es Charles Wales hercege udvozol benneteket es alldasat adja a frigyre.

                        Gratulalok es sok boldogsagot kivanok.

                        Deci

                        Message 13 of 16 , Oct 31, 2010
                          Draga osztalytarsaim
                          Draga Tunde, gratulalok, szerintem is a legidealisabb hazassagkotes ahogy ti csinaltatok, es nagyon orulok hogy a te jo hired igy beaktivalta a tarsasagot, akit mar nagyon hianyoltam (tehat az egesz 12d-t) :-).
                          remelem mindenki jol van, a kicsik novogetnek, a nagyok meg turelmesek....., vigyazzatok magatokra, puszilok mindenkit. Timi
[...]

                        • Amália Éva Nyisztorné Kozma

                            Message 15 of 16 , Jan 2, 2012
                                Sziasztok,
                              oly regen irt barki barmit is, ugyhogy egy kicsit megtorom a csendet. Kivanok mindannyiotoknak sikerekben gazdag, boldog Uj esztendot.

                              "A hajnali harangszónak giling - galangója,
                              Hirdetgeti, hogy az évnek itt a fordulója.

                              Friss, jó egészséget, bort, búzát és békességet,
                              Adjon Isten bőven az újesztendőben!

                              Friss legyen a reménységünk, mint a hal a vízbe,
                              Irigyünknek, gyűlölőnknek ne legyen egy csepp se.

                              Friss, jó egészséget, bort, búzát és békességet,
                              Adjon Isten bőven az újesztendőben!"

                              Huba

                            • Gabor Nagy