Nézd meg a Face book adatlapoma t!

  • Gabor Balint Nagy
    Message 1 of 1 , Apr 26, 2010
      Facebook
      facebook
      Gabor Balint Nagy
      Gabor Balint Nagy:
      6 ismerős

      Nézd meg a Facebook adatlapomat!

      Üdv,

      Én már létrehoztam a Facebook adatlapomat, ahová fényképeket, videókat és eseményeket tudok felrakni, és szeretnélek ismerősként jelölni, hogy te is láthasd. Először regisztrálnod kell a Facebookra. A regisztráció után te is el tudod készíteni az adatlapodat.

      Üdvözlettel:
      Gabor Balint

      A Facebookra való regisztráláshoz kattints az alábbi hivatkozásra:
      http://www.facebook.com/p.php?i=100000693722221&k=Z6E3Y5QRVY3E41EJPB63QUQW2RAC5TVNUWGS1BSDX2&r
      További emberek, akiket ismerhetsz a Facebookon:
      Asas PasAsas Pas

      Already have an account? Add this email address to your account here.
      xiid1997@yahoogroups.comt meghívta Gabor Balint Nagy, hogy csatalkozzon a Facebookhoz. Ha a jövőben nem kívánsz ilyen jellegű e-mail-eket kapni a Facebooktól, kérjük kattints ide a leiratkozáshoz.
      A Facebook irodái az 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304 címen találhatók.