Kellemes Unnepeket, Boldog Uj Evet!

  • gorgan erika
    Message 1 of 6 , Dec 17, 2009
      Kedves baratok!

      Hat nagyon kiabrandultan irok most nektek, mert ugyebar hiaba irtam annyiszor, senki sem valaszolt szinte.
      Ennek ellenere en most azert raszantam magam nehany sor irasara.
      Itt Nagyvaradon, mint azt mar sokan tudjatok, megerkezett az igazi tel es remelem ez az unnepek alatt igy is marad. Megvolt a karacsonyi ajandekok megvasarlasa is, mar csak az unnepek hianyoznak.
      Szeretnek mindenkinek BOLGOD KARACSONYT, BOLDOG UJ EVET, JO EGESZSEGET ES SIKEREKBEN GAZDAK BOLDOG UJ ESZTENEDOT kivanni.

      Puszilok mindenkit.
      Sziasztok!!!!

    • ghitea timea
      Message 2 of 6 , Dec 20, 2009
        Draga Osztalytarsak

        szeretettel gondolok ratok igy az unnepek kornyeken is. remelem minenki jol van, egeszsegesek vagytok kicsitol nagyig. Kivanom mindenkinek a legjobbakat, szeretetben gazdag, boldog unnepeket.
        sok puszi. Timi

        Message 3 of 6 , Dec 23, 2009

        Boldog Karacsonyt Kivanok mindenkinek!!!!

        Message 4 of 6 , Dec 23, 2009
          Aldott Karacsonyt es B.U.E.K. az egesz XII. D-nek!
          Millio puszi nektek! Zsoka.

          Message 5 of 6 , Dec 23, 2009
            Boldog, békés Karácsonyt, sikerekben gazdag Új Évet kívánok mindannyiotoknak.
            Sok puszi!
            Tünde

[...]

          • Amália Éva Nyisztorné Kozma
            Message 6 of 6 , Dec 23, 2009