Re: [XIID1997] hello

  • Gabi Nagy
    Message 1 of 26 , Oct 1, 2009

      Gratulalunk!!!

      From: Amália Éva Nyisztorné Kozma <kozma.amalia@...>
      To: XIID1997@yahoogroups.com
      Sent: Mon, September 28, 2009 10:20:28 PM
      Subject: Re: [XIID1997] hello

      Sziasztok!
      Örömmel újságolom , hogy 2009 szeptember 23.án megszületett lányom Anna  2650 grammal és 52 cm-vel :)
      Amálka

    • Kovács Katalin
      Message 2 of 26 , Oct 1, 2009
        Én is Gratulálok!!!!!
        Üdv az anyukák körében! :))) Sok türelmet is szeretnék kívánni Nektek, mert a boldogság már megvan! És nagyon nagyon jó babázást!!!!!
        puszi, Kati

        <XIID1997@yahoogroups.com>, ezt írta:

         Sok sok erot es egeszseget a babahoz, kamaszkoraban pedig sok turelmet:).
         Sziasztok

        Message 3 of 26 , Oct 4, 2009
          Szia Amalka

          Gratulalok es sok boldogsagot kivanok.

          Deci

          Örömmel újságolom , hogy 2009 szeptember 23.án megszületett lányom Anna  2650 grammal és 52 cm-vel :)
          Amálka

        • ghitea timea
          Message 4 of 26 , Oct 14, 2009
            Draga osztalytarsak
            Remelem mindenki jol van ebbe a gyonyoru oszi idoben, (remelem mindenki szereti az esot).:-))
            Az igazsag az hogy azert irok mert talakoztam a sztioval, eleg rossz borben van, szivproblemaja van, azt mondta hogy szuksege lenne pacemaker (remelem jol irtam), csak Magyarorszagon van betegbisztositasa, es arra ker benneteket,bennunket, hogyha tud valaki budapesten kardiologust ajanlani, nagyon orulne neki. A dolog surgos es a varolista is igen hosszu, meselte, ugyhogy draga osztalytarsak, adok email cimet is es telefon szamot is, varom hogy jelentkezzetek, de itt a group-on is lehet.
            puszilok mindenkit. Timi

            email cim: 19pap41@..., 0359/805 578 PAP LASZLO

          • Gaspar Tunde
            Message 5 of 26 , Oct 18, 2009
              Igyekszek utánaszaglászni a pacemakernek, Bp-en sajnos nincs ismerős, de eseteg Debrecenben sikerülhet. Ha tudok valami közelebbit, írok.
              Puszi mindenkinek
              Tünde

[...]

              email cim: 19pap41@gmail. com, 0359/805 578 PAP LASZLO

            • Jakabffy Samu
              Message 6 of 26 , Oct 19, 2009
                Sziasztok,
                Beszeltem a sztioval es o leginkabb Kovacs Katival szeretne felvenni a kapcsolatot de nem talalja a az emailcimet.
                Nemtudtok kuldeni neki egy mailcimet es egy telefonszamot?
                Samu

                -------- Original-Nachricht --------

                --
              • Kovács Katalin Angéla
                Message 7 of 26 , Oct 20, 2009

                  CSak most olvastam a leveledet.... Én tudok ajánlani kardiológust, sőt már többször felírta a tel számomat is mert amikor otthon találkoztunk említettem, hogy a főnöknőm férje az Országos Kardiológus intézetben dolgozik ( még máshol is, de mindeyg - és ilyenekkel foglalkozik) - ahova ő is jár, csak mindig sokat kellett várjon. Mindig mondtam neki, hogy mielőtt jönne hívjon fel és beszélünk a dokival, hogy hogyan tovább. Ez most is aktuális szerintem, de mit mondjak a dokinak? Mikor jönne? Mi a baj? ...stb
                  ja, most látom, h a levél alján mit írtál....akkor írok neki és közben felhívom a dokit is. :)

                  puszi, Kati

                  Message 8 of 26 , Oct 20, 2009
                    ok, itt vagyok, olvastam mindent. elkezdek "intézkedni". :)

                    Feladó: XIID1997@yahoogroups.com meghatalmazó: Jakabffy Samu
                    Küldve: 2009. 10. 19., H 9:07
                    Címzett: XIID1997@yahoogroups.com
                    Tárgy: Re: [XIID1997] SZIASZTOK

> [...]

                    > Igyekszek utánaszaglászni a pacemakernek, Bp-en sajnos nincs ismerős,
                    > de eseteg Debrecenben sikerülhet. Ha tudok valami közelebbit, írok.

                    sicherer, schneller und einfacher! http://portal. gmx.net/de/ go/atbrowser

                  • Kovács Katalin
                    Message 9 of 26 , Oct 21, 2009

                      Légyszí beszéljen valaki a sztióval és kérjétek meg, hogy írjon nekem egy mailt, amiben írja meg a pontos adatait :pontos név, születési dátum, taj száma (ha van itt biztosítása akkor van taj száma is?). Beszéltem ma a kardiológussal és ő kérte ezeket az adatokat, hogy megnézze az ambuláns lapját, a kórtörténetét és azután tud mondani pontos infót.

                      Köszi, Kati

                      ui. email címem: kkatal@... vagy kat.kovacs@...

                      _____

                      Feladó: XIID1997@yahoogroups.com meghatalmazó: Jakabffy Samu
                      Küldve: 2009. 10. 19., H 9:07
                      Címzett: XIID1997@yahoogroups.com

> [...]

                      > Igyekszek utánaszaglászni a pacemakernek, Bp-en sajnos nincs ismerős,
                      > de eseteg Debrecenben sikerülhet. Ha tudok valami közelebbit, írok.

                      sicherer, schneller und einfacher! http://portal.­gmx.net/de/­go/atbrowser<http://portal.gmx.net/de/go/atbrowser>

                      ------------------------------

                      *HTML levéltartalom

                      Vásároljon Raiffiesen bankkártyájával, most milliókat nyerhet!
                      Részletek a. www.raiffeisen.hu-n.
                      </a>
                    • Kovács Katalin Angéla
                      Message 10 of 26 , Oct 23, 2009
                        Re: RE: [XIID1997] SZIASZTOK
                        hello!

                        Tegnap beszéltem a sztióval, jól van, minden ok vele. Nem csinálták meg a katéterezést csütörtökön (amúgy akkor kellett volna) mert nem jó a véralvadása. De semmi gáz, kapott gyógyszert és kiment a kórházból a lányhoz és majd vasárnap este vissza megy a kórházba. Állítólag hétfőn lesz a katéterezés.
                        Beszéltem az én ismerős dokimmal is, valószínű h ő csinálja a katéterezést.

                        nyugi, nincs semmi pánik! :)))

                        Huba, köszi, hogy felhívtál és megadtad a magyar tel.számot. Papp L. is örült, h tudtunk beszélni.Kérdezte h honnan kaptam meg a számot és mondtam h te hívtál fel. Ennek is örült, h " á Huba" ! :)

                        Újdonsult anyukák, apukák, kismamák és persze a nem kismamák hogy vagytok?
                        puszi, kati

                        Feladó: XIID1997@yahoogroups.com meghatalmazó: Jakabffy Samu
                        Küldve: 2009. 10. 19., H 9:07
                        Címzett: XIID1997@yahoogroups.com

> [...]

                        > Igyekszek utánaszaglászni a pacemakernek, Bp-en sajnos nincs ismerős,
                        > de eseteg Debrecenben sikerülhet. Ha tudok valami közelebbit, írok.

                        <*> Your email settings:
                            Individual Email | Traditional

                        <*> To change settings online go to:
                            (Yahoo! ID required)

                        <*> To change settings via email:
                            mailto:XIID1997-digest@yahoogroups.com
                            mailto:XIID1997-fullfeatured@yahoogroups.com

                            http://docs.yahoo.com/info/terms/

                      • ghitea timea
                        Message 11 of 26 , Oct 27, 2009
                          SZIASZTOK
                          Igaz nem ujdonsult anyuka, de azert anyuka :-)).
                          hogy van mindenki? hogy vannak a gyerekek? kepeket kerek ha lehet.
                          A sztiorol mit tudsz Kati? tul van a kateterezesen? jol ment?
                          mindenkit puszilok
                          Kati irjal...

                          Feladó: XIID1997@yahoogroup s.com meghatalmazó: Kovács Katalin
                          Küldve: 2009. 10. 21., Sze 21:26