hello

  • Kirei Huba
    Message 1 of 26 , Sep 15, 2009
      Ezt talaltam a neten a gyogyszerrol:

      Dacarbazin (daltrizen), flacoane injectabile

      Compozitie
      Flacon cu pulbere liofilizata continand: 0,100 g dacarbazina, 0,100 g acid citric si 0,050 g manitol, pentru administrare injectabila.

      koszi

    • Kirei Huba
      Message 2 of 26 , Sep 15, 2009
        Bocsanat az elozo levelert, nem figyeltem hova kuldom
        Huba

[...]

      • Amália Éva Nyisztorné Kozma
        Message 3 of 26 , Sep 28, 2009
          Örömmel újságolom , hogy 2009 szeptember 23.án megszületett lányom Anna  2650 grammal és 52 cm-vel :)
          Amálka

        • gorgan erika
          Message 4 of 26 , Sep 28, 2009
            Kedves Amalia!

            Gratulalunk es kivanunk jo egeszseget, minden jot az egesz csaladnak.
            Varunk majd kepeket.

            Udv. Erika

            Örömmel újságolom , hogy 2009 szeptember 23.án megszületett lányom Anna  2650 grammal és 52 cm-vel :)
            Amálka

          • nicolae monika
            Message 5 of 26 , Sep 28, 2009
              Gratulalok es jo egeszseget kivanok a mamanak es a babanak!

              Message 6 of 26 , Sep 28, 2009
                  Sok oromet es boldogsagot kivnunk nektek. na meg kitartast, meg turelmet, meg .... :))

                 Mi

                Gratulalok es jo egeszseget kivanok a mamanak es a babanak!

                Örömmel újságolom , hogy 2009 szeptember 23.án megszületett lányom Anna  2650 grammal és 52 cm-vel :)
                Amálka

              • Raduly Erzsebet
                Message 7 of 26 , Sep 29, 2009
                  GRATULALOOOOOOOOOOOOOOOOK!!!!!!!!!!

                  Message 8 of 26 , Sep 29, 2009
                  • 1 Attachment
                  • 449 KB
                   akkor elküldöm Anna első képét.. Ez még a szülőszobán készült :) hosszú a haja ezért Samsonellának becézem :)

                  Message 9 of 26 , Sep 29, 2009
                    draga Amalka
                    gratulalok nektek, nagyon aranyos, jo egeszseget kivanok neki es neked is.
                    kulonben a 12d minden tagjanak is minden jot kivanok es varok eletjeleket.
                    puszilok mindenkit

                    Örömmel újságolom , hogy 2009 szeptember 23.án megszületett lányom Anna 2650 grammal és 52 cm-vel :)
                    Amálka

                  • Gaspar Tunde
                    Message 10 of 26 , Sep 30, 2009

                      Kedves Amálka!
                      Gratulálok én is, minden szépet és jót Nektek!
                      Puszi
                      Tünde

                    • Dobrai Attila
                      Message 11 of 26 , Sep 30, 2009

                         Sok sok erot es egeszseget a babahoz, kamaszkoraban pedig sok turelmet:).
                         Sziasztok

                        Gratulálok én is, minden szépet és jót Nektek!
                        Puszi
                        Tünde

                      • Gabi Nagy
                        Message 12 of 26 , Oct 1, 2009

                          Gratulalunk!!!

                          Örömmel újságolom , hogy 2009 szeptember 23.án megszületett lányom Anna  2650 grammal és 52 cm-vel :)
                          Amálka

                        • Kovács Katalin
                          Message 13 of 26 , Oct 1, 2009
                            Én is Gratulálok!!!!!
                            Üdv az anyukák körében! :))) Sok türelmet is szeretnék kívánni Nektek, mert a boldogság már megvan! És nagyon nagyon jó babázást!!!!!
                            puszi, Kati

[...]

                            ------------------------------

                            *HTML levéltartalom

                            Akár 200-250 ezer forint az őszi félévre! Igényelj Diákhitelt október 15-ig, és novemberben már meg is kapod! Diákhitel - Legyél, aki lenni akarsz!
                            </a>
                          • Denes Attila
                            Message 14 of 26 , Oct 4, 2009
                              Szia Amalka

                              Gratulalok es sok boldogsagot kivanok.

                              Deci

                              Message 15 of 26 , Oct 14, 2009
                                Draga osztalytarsak
                                Remelem mindenki jol van ebbe a gyonyoru oszi idoben, (remelem mindenki szereti az esot).:-))
                                Az igazsag az hogy azert irok mert talakoztam a sztioval, eleg rossz borben van, szivproblemaja van, azt mondta hogy szuksege lenne pacemaker (remelem jol irtam), csak Magyarorszagon van betegbisztositasa, es arra ker benneteket,bennunket, hogyha tud valaki budapesten kardiologust ajanlani, nagyon orulne neki. A dolog surgos es a varolista is igen hosszu, meselte, ugyhogy draga osztalytarsak, adok email cimet is es telefon szamot is, varom hogy jelentkezzetek, de itt a group-on is lehet.
                                puszilok mindenkit. Timi

                                email cim: 19pap41@..., 0359/805 578 PAP LASZLO

                              • Gaspar Tunde
                                Message 16 of 26 , Oct 18, 2009
                                  Igyekszek utánaszaglászni a pacemakernek, Bp-en sajnos nincs ismerős, de eseteg Debrecenben sikerülhet. Ha tudok valami közelebbit, írok.
                                  Puszi mindenkinek
                                  Tünde

[...]

                                  email cim: 19pap41@gmail. com, 0359/805 578 PAP LASZLO

                                • Jakabffy Samu
                                  Message 17 of 26 , Oct 19, 2009
                                    Sziasztok,
                                    Beszeltem a sztioval es o leginkabb Kovacs Katival szeretne felvenni a kapcsolatot de nem talalja a az emailcimet.
                                    Nemtudtok kuldeni neki egy mailcimet es egy telefonszamot?
                                    Samu

                                    -------- Original-Nachricht --------

                                    --
                                  • Kovács Katalin Angéla
                                    Message 18 of 26 , Oct 20, 2009

                                      CSak most olvastam a leveledet.... Én tudok ajánlani kardiológust, sőt már többször felírta a tel számomat is mert amikor otthon találkoztunk említettem, hogy a főnöknőm férje az Országos Kardiológus intézetben dolgozik ( még máshol is, de mindeyg - és ilyenekkel foglalkozik) - ahova ő is jár, csak mindig sokat kellett várjon. Mindig mondtam neki, hogy mielőtt jönne hívjon fel és beszélünk a dokival, hogy hogyan tovább. Ez most is aktuális szerintem, de mit mondjak a dokinak? Mikor jönne? Mi a baj? ...stb
                                      ja, most látom, h a levél alján mit írtál....akkor írok neki és közben felhívom a dokit is. :)

                                      puszi, Kati

                                      Message 19 of 26 , Oct 20, 2009
                                        ok, itt vagyok, olvastam mindent. elkezdek "intézkedni". :)

                                        Feladó: XIID1997@yahoogroups.com meghatalmazó: Jakabffy Samu
                                        Küldve: 2009. 10. 19., H 9:07
                                        Címzett: XIID1997@yahoogroups.com
                                        Tárgy: Re: [XIID1997] SZIASZTOK

> [...]

                                        > Igyekszek utánaszaglászni a pacemakernek, Bp-en sajnos nincs ismerős,
                                        > de eseteg Debrecenben sikerülhet. Ha tudok valami közelebbit, írok.

                                        sicherer, schneller und einfacher! http://portal. gmx.net/de/ go/atbrowser

                                      • Kovács Katalin
                                        Message 20 of 26 , Oct 21, 2009

                                          Légyszí beszéljen valaki a sztióval és kérjétek meg, hogy írjon nekem egy mailt, amiben írja meg a pontos adatait :pontos név, születési dátum, taj száma (ha van itt biztosítása akkor van taj száma is?). Beszéltem ma a kardiológussal és ő kérte ezeket az adatokat, hogy megnézze az ambuláns lapját, a kórtörténetét és azután tud mondani pontos infót.

                                          Köszi, Kati

                                          ui. email címem: kkatal@... vagy kat.kovacs@...

                                          _____

                                          Feladó: XIID1997@yahoogroups.com meghatalmazó: Jakabffy Samu
                                          Küldve: 2009. 10. 19., H 9:07
                                          Címzett: XIID1997@yahoogroups.com

> [...]

                                          > Igyekszek utánaszaglászni a pacemakernek, Bp-en sajnos nincs ismerős,
                                          > de eseteg Debrecenben sikerülhet. Ha tudok valami közelebbit, írok.

                                          sicherer, schneller und einfacher! http://portal.­gmx.net/de/­go/atbrowser<http://portal.gmx.net/de/go/atbrowser>

                                          ------------------------------

                                          *HTML levéltartalom

                                          Vásároljon Raiffiesen bankkártyájával, most milliókat nyerhet!
                                          Részletek a. www.raiffeisen.hu-n.
                                          </a>
                                        • Kovács Katalin Angéla
                                          Message 21 of 26 , Oct 23, 2009
                                            Re: RE: [XIID1997] SZIASZTOK
                                            hello!

                                            Tegnap beszéltem a sztióval, jól van, minden ok vele. Nem csinálták meg a katéterezést csütörtökön (amúgy akkor kellett volna) mert nem jó a véralvadása. De semmi gáz, kapott gyógyszert és kiment a kórházból a lányhoz és majd vasárnap este vissza megy a kórházba. Állítólag hétfőn lesz a katéterezés.
                                            Beszéltem az én ismerős dokimmal is, valószínű h ő csinálja a katéterezést.

                                            nyugi, nincs semmi pánik! :)))

                                            Huba, köszi, hogy felhívtál és megadtad a magyar tel.számot. Papp L. is örült, h tudtunk beszélni.Kérdezte h honnan kaptam meg a számot és mondtam h te hívtál fel. Ennek is örült, h " á Huba" ! :)

                                            Újdonsult anyukák, apukák, kismamák és persze a nem kismamák hogy vagytok?
                                            puszi, kati

                                            Feladó: XIID1997@yahoogroups.com meghatalmazó: Jakabffy Samu
                                            Küldve: 2009. 10. 19., H 9:07
                                            Címzett: XIID1997@yahoogroups.com

> [...]

                                            > Igyekszek utánaszaglászni a pacemakernek, Bp-en sajnos nincs ismerős,
                                            > de eseteg Debrecenben sikerülhet. Ha tudok valami közelebbit, írok.

                                            <*> Your email settings:
                                                Individual Email | Traditional

                                            <*> To change settings online go to:
                                                (Yahoo! ID required)

                                            <*> To change settings via email:
                                                mailto:XIID1997-digest@yahoogroups.com
                                                mailto:XIID1997-fullfeatured@yahoogroups.com

                                                http://docs.yahoo.com/info/terms/

                                          • ghitea timea
                                            Message 22 of 26 , Oct 27, 2009
                                              SZIASZTOK
                                              Igaz nem ujdonsult anyuka, de azert anyuka :-)).
                                              hogy van mindenki? hogy vannak a gyerekek? kepeket kerek ha lehet.
                                              A sztiorol mit tudsz Kati? tul van a kateterezesen? jol ment?
                                              mindenkit puszilok
                                              Kati irjal...

                                              Feladó: XIID1997@yahoogroup s.com meghatalmazó: Kovács Katalin
                                              Küldve: 2009. 10. 21., Sze 21:26