eltunt kislany

  • Gabi Nagy
    Message 1 of 5 , Jun 1, 2009
      sziasztok!
      ezt a levelem foleg magyarorszagon elo osztalytarsaknak ajanlom figyelmebe!!!!

      Helló
      Ezt kaptam.

      segítsetek egy apukának

      nooorbi ma 12:22-kor (klánháboruról)
      Sziasztok!
      A segítségeteket szeretném kérni!!! Eltűnt a kislányom 5. napja,a
      rendőrségre nem tudunk számítani szeretnénk ha valaki elküldené
      körlevélbe mindenkinek akinek csak tudja, hogy eltűnt Rácz Vivien
      született 1993. augusztus 29 személy leírás:152 cm, átlagos
      testalkatú,barna hajú és szemű fehér fogú ismertető jele
      nincs!Eltűnésekor sötétkék farmerben sötétbarna derékig érő kapucnis
      kabátban és fehér nike sportcipőben volt.mindenkinek a fokozott
      figyelmét kérem! Elérhetőségem: 70/344-71-7470/520-15-44 vagy hívd a
      rendőrséget!MINDENFÉLE KÉPPEN KÜLDJÉTEK EL EZT KÖRLEVÉLBEN AKIHEZ CSAK
      TUDJÁTOK KÖSZÖNETTEL SZÜLEI ÉS BARÁTAI! (KÉPE: INTERNETEN KERESETT
      ELTŰNT SZEMÉLYEK KÖZÖTT TALÁLHATÓ CSAK ÜSD BE A NEVÉT III.KER ÓBUDA
      FIGYELEM!!!AZ ORSZÁG BÁRMELY PONTJÁN FELTŰNHET!!!

      Kérek minden ismerőst küldje el ezt a levelet minden partnerének!!!

      Fontos!! A te anyukád is és barátaid is meg tennék!! Legyen Szívetek
      Két Kattintást Rászánni egy ember életre.

    • Jakabffy Samu
      Message 2 of 5 , Jun 1, 2009
        http://index.hu/tech/hoax/2009/01/05/nem_a_15_eves_racz_vivien_nem_tunt_el

        http://index.hu/tech/hoax/2009/01/05/nem_a_15_eves_racz_vivien_nem_tunt_el

        http://www.isite.hu/node/37602

        http://allatvedo.virtus.hu/?id=detailed_article&aid=40097
        -------- Original-Nachricht --------

        --
        Nur bis 31.05.: GMX FreeDSL Komplettanschluss mit DSL 6.000 Flatrate und
        Telefonanschluss nur 17,95 Euro/mtl.!* http://portal.gmx.net/de/go/dsl02
        Message 3 of 5 , Jun 1, 2009

          Csak par kerdes:

          - mi az a klanhaboru? Hogyhogy feher a foga? Hogyan talalhatom meg a fotojat? Ha eltunt, honnan tudja,h barhol feltunhet? Miert vegzodik a leve'l tipikus korlevelformaval (nagybetuk, felkijaltojelek, valami igeret vagy karnak az elszenvedese vagy lelkiismeretve apelalva)...
          - amugy ugy nez ki,h tavaj marciusban elokerult:
          - kar,h ezeknek a leveleknek az igazsagerteket nagyban rontjak a meganyi allevel, igy az ember igazan nem tudja,h tovabkuldessel art vagy hasznal. Ezuttal ez ugy nez ki,h valosagos felhivas volt.

          Par cikk a googlebol Racz Vivien nevere keresve:

          http://allatvedo.virtus.hu/?id=detailed_article&aid=40097

          "Rácz Vivient keressük! 2008.03.05 14:34

          Jó hír! Meglett az eltűnt kislány, Rácz Vivien! A család mindenkinek köszöni a segítséget. Jó, hogy továbbítottátok az üzenetet (ami ez esetben nem vaklárma volt)! "

          http://eltuntkereso.network.hu/forumtema/racz_vivien

          http://www.urbanlegends.hu/2008/12/racz-vivien-eltunt-meglett/
          "
          Szegény Rácz Vivien. Ha tudta volna, hogy eltűnése, majd pár nappal későbbi előkerülése után milyen sokáig fogják még keresni őt, talán el se indult volna otthonról. Példamese az útnak indított, de megállíthatatlan körlevelekről."

          Message 4 of 5 , Jun 1, 2009

              Ugy nez ki Samu,h ezuttal igaz volt a korlevel: eltunt a kislany, de 9 nap utan elokerult, es segitettek a korlevelek.
              Persze,h egy ev utan meg mindig koroznek a korlevelek, hat ez komplikalt lenne megmagyarazni miert is; biztos vagyok benne,h meg fejlodtek is a terjedese folyaman. Sajnos az Internet ilyen. Nem lehet tudni egy cikk igazsagtartalmat, ezert az ember orakat tolthet apro dolgok ujra es ujra olvasasaval, mindegyik weboldalon szinte mas verzioban. Hat talan igy terjednek a pletykak is falvakon, vagy igy irjuk a tortenelmet, a politikarol is igy beszelunk, a vallasok, nepmesek es a legtobb emberi cselekvesben, komunikacioban megjelenik ez az egyszeru korlevel terjedesi mehanizmus. De talan lehet szurni oket, csak ketelkedni kell bennuk, es jo melyen utana olvasni.

> [...]

            --
            Nur bis 31.05.: GMX FreeDSL Komplettanschluss mit DSL 6.000 Flatrate und

          • Kirei Huba
            Message 5 of 5 , Jun 1, 2009
               szerintem, csak levitte a szemetet es egy het mulva ment vissza. vajon marciusban milyen koncert volt?