Re: [XIID1997] megszületett Petra

  • ghitea timea
    Message 1 of 26 , Feb 1, 2009
      draga Kati
      gratulalok, orulok hogy jol vagytok, es annak meg jobban hogy boldog vagy, kivanok nektek minden jot, egeszseget mindotoknek. Sok puszi nektek, nagyot nojetek.

      Message 2 of 26 , Feb 1, 2009

           Szia Kati

           Nagyon elveztem ahogy leirtad a lanyod szuleteset. Ugyes, eros kislany. Sok sok boldogsagot hozza, s amint tudod kuldjed a fotokat.

        ____________ _________ _________ __

      • gorgan erika
        Message 3 of 26 , Feb 3, 2009
          Gratulalok! Nagyon orulok a ti boldogsagotoknak.
          Vigyazzatok magatokra, jo egeszseget sok boldogsagot es csupa jot kivanok az egesz csaladnak.
            Sokszor puszillak.

          Message 4 of 26 , Sep 15, 2009
            Ezt talaltam a neten a gyogyszerrol:

            Dacarbazin (daltrizen), flacoane injectabile

            Compozitie
            Flacon cu pulbere liofilizata continand: 0,100 g dacarbazina, 0,100 g acid citric si 0,050 g manitol, pentru administrare injectabila.

            koszi

          • Kirei Huba
            Message 5 of 26 , Sep 15, 2009
              Bocsanat az elozo levelert, nem figyeltem hova kuldom
              Huba

[...]

            • Amália Éva Nyisztorné Kozma
              Message 6 of 26 , Sep 28, 2009
                Sziasztok!
                Örömmel újságolom , hogy 2009 szeptember 23.án megszületett lányom Anna  2650 grammal és 52 cm-vel :)
                Amálka

              • gorgan erika
                Message 7 of 26 , Sep 28, 2009
                  Kedves Amalia!

                  Gratulalunk es kivanunk jo egeszseget, minden jot az egesz csaladnak.
                  Varunk majd kepeket.

                  Udv. Erika

                  Örömmel újságolom , hogy 2009 szeptember 23.án megszületett lányom Anna  2650 grammal és 52 cm-vel :)
                  Amálka

                • nicolae monika
                  Message 8 of 26 , Sep 28, 2009
                    Gratulalok es jo egeszseget kivanok a mamanak es a babanak!

                    Message 9 of 26 , Sep 28, 2009
                        Sok oromet es boldogsagot kivnunk nektek. na meg kitartast, meg turelmet, meg .... :))

                       Mi

                      Gratulalok es jo egeszseget kivanok a mamanak es a babanak!

                      Örömmel újságolom , hogy 2009 szeptember 23.án megszületett lányom Anna  2650 grammal és 52 cm-vel :)
                      Amálka

                    • Raduly Erzsebet
                      Message 10 of 26 , Sep 29, 2009
                        GRATULALOOOOOOOOOOOOOOOOK!!!!!!!!!!

                        Message 12 of 26 , Sep 29, 2009
                          draga Amalka
                          gratulalok nektek, nagyon aranyos, jo egeszseget kivanok neki es neked is.
                          kulonben a 12d minden tagjanak is minden jot kivanok es varok eletjeleket.
                          puszilok mindenkit

                          Örömmel újságolom , hogy 2009 szeptember 23.án megszületett lányom Anna 2650 grammal és 52 cm-vel :)
                          Amálka

                        • Gaspar Tunde
                          Message 13 of 26 , Sep 30, 2009

                            Kedves Amálka!
                            Gratulálok én is, minden szépet és jót Nektek!
                            Puszi
                            Tünde

                          • Dobrai Attila
                            Message 14 of 26 , Sep 30, 2009

                               Sok sok erot es egeszseget a babahoz, kamaszkoraban pedig sok turelmet:).
                               Sziasztok

                              Gratulálok én is, minden szépet és jót Nektek!
                              Puszi
                              Tünde

                            • Gabi Nagy
                              Message 15 of 26 , Oct 1, 2009

                                Gratulalunk!!!

                                Örömmel újságolom , hogy 2009 szeptember 23.án megszületett lányom Anna  2650 grammal és 52 cm-vel :)
                                Amálka

                              • Kovács Katalin
                                Message 16 of 26 , Oct 1, 2009
                                  Én is Gratulálok!!!!!
                                  Üdv az anyukák körében! :))) Sok türelmet is szeretnék kívánni Nektek, mert a boldogság már megvan! És nagyon nagyon jó babázást!!!!!
                                  puszi, Kati

[...]

                                  ------------------------------

                                  *HTML levéltartalom

                                  Akár 200-250 ezer forint az őszi félévre! Igényelj Diákhitelt október 15-ig, és novemberben már meg is kapod! Diákhitel - Legyél, aki lenni akarsz!
                                  </a>
                                • Denes Attila
                                  Message 17 of 26 , Oct 4, 2009
                                    Szia Amalka

                                    Gratulalok es sok boldogsagot kivanok.

                                    Deci

                                    Message 18 of 26 , Oct 14, 2009
                                      Draga osztalytarsak
                                      Remelem mindenki jol van ebbe a gyonyoru oszi idoben, (remelem mindenki szereti az esot).:-))
                                      Az igazsag az hogy azert irok mert talakoztam a sztioval, eleg rossz borben van, szivproblemaja van, azt mondta hogy szuksege lenne pacemaker (remelem jol irtam), csak Magyarorszagon van betegbisztositasa, es arra ker benneteket,bennunket, hogyha tud valaki budapesten kardiologust ajanlani, nagyon orulne neki. A dolog surgos es a varolista is igen hosszu, meselte, ugyhogy draga osztalytarsak, adok email cimet is es telefon szamot is, varom hogy jelentkezzetek, de itt a group-on is lehet.
                                      puszilok mindenkit. Timi

                                      email cim: 19pap41@..., 0359/805 578 PAP LASZLO

                                    • Gaspar Tunde
                                      Message 19 of 26 , Oct 18, 2009
                                        Sziasztok!
                                        Igyekszek utánaszaglászni a pacemakernek, Bp-en sajnos nincs ismerős, de eseteg Debrecenben sikerülhet. Ha tudok valami közelebbit, írok.
                                        Puszi mindenkinek
                                        Tünde

[...]

                                        email cim: 19pap41@gmail. com, 0359/805 578 PAP LASZLO

                                      • Jakabffy Samu
                                        Message 20 of 26 , Oct 19, 2009
                                          Sziasztok,
                                          Beszeltem a sztioval es o leginkabb Kovacs Katival szeretne felvenni a kapcsolatot de nem talalja a az emailcimet.
                                          Nemtudtok kuldeni neki egy mailcimet es egy telefonszamot?
                                          Samu

                                          -------- Original-Nachricht --------

                                          --
                                        • Kovács Katalin Angéla
                                          Message 21 of 26 , Oct 20, 2009
                                            Sziasztok!

                                            CSak most olvastam a leveledet.... Én tudok ajánlani kardiológust, sőt már többször felírta a tel számomat is mert amikor otthon találkoztunk említettem, hogy a főnöknőm férje az Országos Kardiológus intézetben dolgozik ( még máshol is, de mindeyg - és ilyenekkel foglalkozik) - ahova ő is jár, csak mindig sokat kellett várjon. Mindig mondtam neki, hogy mielőtt jönne hívjon fel és beszélünk a dokival, hogy hogyan tovább. Ez most is aktuális szerintem, de mit mondjak a dokinak? Mikor jönne? Mi a baj? ...stb
                                            ja, most látom, h a levél alján mit írtál....akkor írok neki és közben felhívom a dokit is. :)

                                            puszi, Kati

                                            Message 22 of 26 , Oct 20, 2009
                                              ok, itt vagyok, olvastam mindent. elkezdek "intézkedni". :)

                                              Feladó: XIID1997@yahoogroups.com meghatalmazó: Jakabffy Samu
                                              Küldve: 2009. 10. 19., H 9:07
                                              Címzett: XIID1997@yahoogroups.com
                                              Tárgy: Re: [XIID1997] SZIASZTOK

> [...]

                                              > Igyekszek utánaszaglászni a pacemakernek, Bp-en sajnos nincs ismerős,
                                              > de eseteg Debrecenben sikerülhet. Ha tudok valami közelebbit, írok.

                                              sicherer, schneller und einfacher! http://portal. gmx.net/de/ go/atbrowser

                                            • Kovács Katalin
                                              Message 23 of 26 , Oct 21, 2009
                                                Sziasztok!

                                                Légyszí beszéljen valaki a sztióval és kérjétek meg, hogy írjon nekem egy mailt, amiben írja meg a pontos adatait :pontos név, születési dátum, taj száma (ha van itt biztosítása akkor van taj száma is?). Beszéltem ma a kardiológussal és ő kérte ezeket az adatokat, hogy megnézze az ambuláns lapját, a kórtörténetét és azután tud mondani pontos infót.

                                                Köszi, Kati

                                                ui. email címem: kkatal@... vagy kat.kovacs@...

                                                _____

                                                Feladó: XIID1997@yahoogroups.com meghatalmazó: Jakabffy Samu
                                                Küldve: 2009. 10. 19., H 9:07
                                                Címzett: XIID1997@yahoogroups.com

> [...]

                                                > Igyekszek utánaszaglászni a pacemakernek, Bp-en sajnos nincs ismerős,
                                                > de eseteg Debrecenben sikerülhet. Ha tudok valami közelebbit, írok.

                                                sicherer, schneller und einfacher! http://portal.­gmx.net/de/­go/atbrowser<http://portal.gmx.net/de/go/atbrowser>

                                                ------------------------------

                                                *HTML levéltartalom

                                                Vásároljon Raiffiesen bankkártyájával, most milliókat nyerhet!
                                                Részletek a. www.raiffeisen.hu-n.
                                                </a>
                                              • Kovács Katalin Angéla
                                                Message 24 of 26 , Oct 23, 2009
                                                  Re: RE: [XIID1997] SZIASZTOK
                                                  hello!

                                                  Tegnap beszéltem a sztióval, jól van, minden ok vele. Nem csinálták meg a katéterezést csütörtökön (amúgy akkor kellett volna) mert nem jó a véralvadása. De semmi gáz, kapott gyógyszert és kiment a kórházból a lányhoz és majd vasárnap este vissza megy a kórházba. Állítólag hétfőn lesz a katéterezés.
                                                  Beszéltem az én ismerős dokimmal is, valószínű h ő csinálja a katéterezést.

                                                  nyugi, nincs semmi pánik! :)))

                                                  Huba, köszi, hogy felhívtál és megadtad a magyar tel.számot. Papp L. is örült, h tudtunk beszélni.Kérdezte h honnan kaptam meg a számot és mondtam h te hívtál fel. Ennek is örült, h " á Huba" ! :)

                                                  Újdonsult anyukák, apukák, kismamák és persze a nem kismamák hogy vagytok?
                                                  puszi, kati

                                                  Feladó: XIID1997@yahoogroups.com meghatalmazó: Jakabffy Samu
                                                  Küldve: 2009. 10. 19., H 9:07
                                                  Címzett: XIID1997@yahoogroups.com

> [...]

                                                  > Igyekszek utánaszaglászni a pacemakernek, Bp-en sajnos nincs ismerős,
                                                  > de eseteg Debrecenben sikerülhet. Ha tudok valami közelebbit, írok.

                                                  <*> Your email settings:
                                                      Individual Email | Traditional

                                                  <*> To change settings online go to:
                                                      (Yahoo! ID required)

                                                  <*> To change settings via email:
                                                      mailto:XIID1997-digest@yahoogroups.com
                                                      mailto:XIID1997-fullfeatured@yahoogroups.com

                                                      http://docs.yahoo.com/info/terms/

                                                • ghitea timea
                                                  Message 25 of 26 , Oct 27, 2009
                                                    SZIASZTOK
                                                    Igaz nem ujdonsult anyuka, de azert anyuka :-)).
                                                    hogy van mindenki? hogy vannak a gyerekek? kepeket kerek ha lehet.
                                                    A sztiorol mit tudsz Kati? tul van a kateterezesen? jol ment?
                                                    mindenkit puszilok
                                                    Kati irjal...

                                                    Feladó: XIID1997@yahoogroup s.com meghatalmazó: Kovács Katalin
                                                    Küldve: 2009. 10. 21., Sze 21:26