Re: [XIID1997] (unknown)

  • Kovács Katalin
    Message 1 of 8 , Oct 1, 2008

      Sziasztok Csajok ill.Anyukák!

      (lehet kellenne egy külön anyukás levelezést is elindítani, h ne untassuk a még nem gyerekes kollégákat. :(  Rem senki nem bánja, h ezeket a témákat részletezzük.... de majd Ti is meglátjátok ha lesz gyerek másképp fogtok gondolkodni, látni....Mindent az életben! :)))

      Nekem egy szavam sem lehet a bölcsivel kapcsolatban és nagyon örülök is, hogy a lányom még egyszer sem sírt, alig várja reggel h mehessünk. Ügyesen elvan egész nap, ott is alszik és semmi gond!!!!! Minden reggel puszit kapok amikor elválunk és tudja, hogy du miután felébredt és uzsonnázott megyek érte. Olyan büszke vagyok Rá!!!!! Ezt muszály volt leírjam. :))))
      De azt is tudom, h ez azért volt mert már kb 8-10 jónapos korától szoktattam az élethez úgymond, vagyis biz időközönként elvittem anyukámhoz 1 hétre - és akkor még nem sírnak az anyukák után ha egy szerető nagymamával vannak - majd 1 éves kora után volt egy babysitterem aki vigyázott rá amíg én dolgozgattam 4-6 órában patikában, attól függően hogy volt rá igény. Nekem is jó volt annyi kimozdulás és Rebekának is. Mert egy nagyon nyitott, társaság kedvelő, gyerekeket imádó kis csaj lett. És csajok bizzátok csak nyugodtan hétvégén rá az apukákra és Ti kapcsolódjatok ki bármivel ami jól esik.  Ettől nem fog sérülni az anya-gyerek kapcsolat, sőt - én úgy tapasztaltam, hogy még jobb lett.
      Ezek a saját tapasztalataim és nekem bejöttek igy a dolgok, a másodikkal is megpróbálom hasonlóan csinálni... aztán majd kiderül, h bejön-e.?.

      Én most nem dolgozom, sajnos még pár óra patikázást sem lehet mert veszélyeztetett kismama vagyok az elejétől kezdve, de mégis járunk bölcsibe mert igénye van a lányomnak rá, és úgy látom hogy csak előnyére van - egyenlőre.

      Na, jó befejezem ezt a témát, mert nem mindenkit érdekel , de.....erről bármennyit tudnék beszélni, írni. Szerintem vagyunk ezzel így egy páran. :)))))

      Tényleg, Orsi beveszik oviba olyan picin? Itt max csak bölcsibe mehetne. De jó neked, h sikerült. Kitartást kívánok és hidd el megszokja, de ha hónapig még sírni fog akkor valami baj van az ovónőkkel és keres másik helyet ahova viheted, h ne legyen belőle maradandó sérülése Eszternek. Téged meg ne lásson, h sírsz hanem legyél vidám, biztasd és mond neki, h ez egy jó hely ahopl mindenki szereti őt...stb., mert ha látja rajtad h kivagy akkor a lányod sem fog megnyugodni, hanem még rosszabb lesz. Sajnos.
      :))))

      puszi Mindenkinek és bocsi a Többiektől ha unalmas volt a téma.

      ghitea timea <ghitea_timea@...> írta:

      sziasztok, szia Erika
      elsosorban neked akarok valaszolni. hat az az igazsag hogy a lanyommal, vidam kiegyensulyozott kismama  voltam, a fiammmal pedig semmi sem volt jo, tehat van benne valami, de ugy amugy egyforman etettem a kutyakat a 9. honap utolso napjaig mindkettovel. A hasam hormaja volt mas( de csak a hetedik honaptol volt megkulomboztetheto) . Majd meg irj hogy mit erzel, latol stb

      Szia Orsi, az enyemek is sirtak 3 reggel, de mar ma (szombaton) fel keltek fel hetkor, hogy menni kell oviba elfelejtettem? tehat megszokja csak addig nagyuon nehez, de mit mondtal hogy masfel eves es mar ovizik?

      Huba draga, ezek a terhes apukak viselik a legnehezebben az utolso periodust es a szulest. Nagyon sok turelmet es nyugalmat kivanok.... Melindanak.: ))))
      puszi mindenkinek. TIMI

      Message 2 of 8 , Oct 6, 2008
        Sziasztok!
        Szeretnek egy par sort irni Lorincz Erzsi neveben(kaptam felhatalmazast) mivel nincs internetkozelben.
        Erzsinek oktober 11-en lesz a lakodalma es sajnos el fog o is koltozni Nagyvaradrol Drobeta Turnu Severinbe.De ez meg nem minden, O IS ANYUKA LESSZ HAMAROSAN!!!

[...]

        ____________ _________ _________ _________ _________ ________
        Naponta 1000 új regisztrált társkereső, garantáltan friss adatlapok, komoly kapcsolatok - www.parom.hu

      • Jakabffy Samu
        Message 3 of 8 , Oct 6, 2008
          nehany nap mulva a skoda leallitja az autogyartast...
          -------- Original-Nachricht --------

          --
          Psssst! Schon vom neuen GMX MultiMessenger gehört? Der kann`s mit allen: http://www.gmx.net/de/go/multimessenger
        • ghitea timea
          Message 4 of 8 , Oct 10, 2008
            huuha ez aztan igen gyokeres valtozas! sok szerencset kivanok neki a hazassaghoz, es gratulalok a mamasaghoz. add at neki Moni legy szeves ha beszelsz vele. Koszi. Puszilok mindenkit. Timi

> [...]

            > Nagyvaradrol Drobeta Turnu Severinbe.De ez meg nem minden, O IS ANYUKA LESSZ

          • Dobrai Attila
            Message 5 of 8 , Oct 11, 2008

                Sziasztok

                Hihetetlenul no a kismamak szama, szeretnek gratulalni mindenkinek, n ugyesek vagytok. Es akik meg nem voltak nekik is uzennek,h ne keseredjenek el, meg en sem voltam kismama.:)
                Felem nem sok uj hir, minden a regi, sok munka, keves pihenessel, de azert nem panaszkodhatom...

                Legyetek jok, sziasztok