Re: [XIID1997] idopontok

  • ghitea timea
    Message 1 of 47 , Sep 6, 2008

      sziasztok
      Tudjatok, ugy hianyoztatok, gondoltam irok ugy mindenkinek, hogy hogy vagytok, hogy telt a nyar, ki hol volt, hogy vannak a gyerekek??? vagy akarmit.
      na aztan irjatok am!!!
      puszi mindenkinek. Timi

    • Jakabffy Samu
      Message 47 of 47 , Sep 12, 2008
        Mivel a kulturalis fogyasztasom konvergal a 0-hoz -gondolom nektek is- hallgassatok egy kis zenet:

        http://www.youtube.com/watch?v=YAQ3gG51Aa0&feature=related

        samu

        -------- Original-Nachricht --------