iwiw

  • Kovács Katalin
    Message 1 of 12 , Jun 4 10:34 AM

      Senkit nem érdekel egy iwiw meghívó?! Szóljatok ha mégis, mert le fog járni!

      Kati

      Állások naponta a saját mailboxodba? Regisztrálj most és nyerj egy iPod-ot a Jobline Álláspostájával!
    • Gaspar Tunde
      Message 2 of 12 , Jun 4 11:27 PM
        Nekem kellene. Köszi.
        Tünde

        Kovács Katalin <kkatal@...> wrote:

        Sziasztok!
        Senkit nem érdekel egy iwiw meghívó?! Szóljatok ha mégis, mert le fog járni!
        Kati

        ____________ _________ _________ _________ _________ _________ ________
        Állások naponta a saját mailboxodba? Regisztrálj most és nyerj egy iPod-ot a Jobline Álláspostájával!

        Get the Yahoo! toolbar and be alerted to new email wherever you're surfing.

      • ghitea timea
        Message 3 of 12 , Jun 6 12:08 PM
          SZIASZTOK
          gondoltam mar megkerdezem hogy mi az az "iwiw"
          remelem nem tul blama hogy nem tudom?
          Kulonben jol vagytok?
          mentek valamerre nyaralni?
          vagy ha mar volt valaki akkor hol es milyen volt?

          szolval kommunikaljunk...na puszi nektek. Timi

        • Covaciu Katalin Angéla
          Message 4 of 12 , Jun 6 12:32 PM

            Timi, legközelebb ha lesz neked küldöm! És akkor meglátod! J Egy tök jó program, amin egy csomó ismerőst, barátot meg tudsz találni bárhol a világon, persze ha rajta van és csak meghívóval lehet bekerülni. L De ezt már Tündének elküldtem.

            pusz

[...]

            Kovács Katalin < kkatal@freemail. hu > wrote:

            Sziasztok!

[...]

          • Dobrai Attila
            Message 5 of 12 , Jun 7 10:31 AM
              Orulok,h a lista tovabbra is el. Gyalai Zsolt ha lesz
              majd idod, ird majd meg,h erkeznek-e a mailok hozzad..
              Samu, visszaterve egy regebbi beszelgeteshez a
              Szabadsag B termehez. Mennyire elore lehet tudni
              milyen filmek fognak menni, mert vannak melyek
              erdekelnenek, ha csinalsz egy kis reklamot nekik...

              Minden jot nektek...

              --- Covaciu Katalin Angéla <kat.kovacs@...>

              <http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/tsmileys2/04.gif>

              <http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,173012,233265/click.prm>

              <http://us.rd.yahoo.com/evt=48250/*http:/searchmarketing.yahoo.com/arp/sponsoredsearch_v9.php?o=US2226&cmp=Yahoo&ctv=AprNI&s=Y&s2=EM&b=50>
              > who are looking for what you sell.

              Park yourself in front of a world of choices in alternative vehicles. Visit the Yahoo! Auto Green Center.
              http://autos.yahoo.com/green_center/
            • Jakabffy Samu
              Message 6 of 12 , Jun 7 11:48 PM
                A varadi mozinal meg nagyon sok melo van kabe egy fel - 1 ev mulva fog ugy uzemelni, ahogy szeretnenk.
                Samu
                -------- Original-Nachricht --------
                Datum: Thu, 7 Jun 2007 10:31:06 -0700 (PDT)
                Von: Dobrai Attila <datil4@...>
                An: XIID1997@yahoogroups.com
                Betreff: RE: [XIID1997] iwiw

                --
              • Fodor Krisztina
                Message 7 of 12 , Jun 8 1:19 AM

                  Egy időben velünk volt az unokatestvéreméknek is 20 éves osztálytalálkozójuk.
                  Képzeljétek el lehet a neten olyan oldalt készíteni ahol az ehhez hasonló összejövetelek fotói felkerülnek. Az övét már láttam.Valaki közülünk nem tud ilyen oldalt létrehozni?
                  Jó lenne már néhány fotót látni.

                  Örülök hogy mindenki jól van.
                  Pá,

                  Krisztina

                  --- Covaciu Katalin Angéla <kat.kovacs@richter. hu>

                  Message 8 of 12 , Jun 8 4:44 AM

                    Én is ezt írtam még a múlt héten, hogy valaki aki ért az ilyesmihez akkor kezdjen hozzá!!!! Újra csak azt tudom írni, hogy Hajrá! És jó lenne már valami képeket is látni.:)

                    Pusz, Kati

                    Message 9 of 12 , Oct 4, 2007

                      Van egy iwiw meghívóm, érdekel valakit? Szóljatok!

                      pusz

                      9 6 4 M É R N Ö K I Á L L Á S A J O B L I N E –O N !
                    • nicolae monika
                      Message 10 of 12 , Oct 6, 2007
                        Engem erdekel
                        Koszi

                        Kovács Katalin <kkatal@...> wrote:

                        Sziasztok!
                        Van egy iwiw meghívóm, érdekel valakit? Szóljatok!
                        pusz

                        ____________ _________ _________ _________ _________ _________ _________ ____
                        9 6 4 M É R N Ö K I Á L L Á S A J O B L I N E –O N !

                        Catch up on fall's hot new shows on Yahoo! TV. Watch previews, get listings, and more!

                      • Kirei Huba
                        Message 11 of 12 , Oct 7, 2007
                            Szia Kati!
                           ami azt illeti mar jo regen hallottunk egymasrol. hogy megy a munka? hogy boldogulsz a gyerekkel es a munkaval egyszerre?
                           nalunk minden a legnagyobb rendben, gyerek sajnos meg nem jon, koszonhetoen a korulmenyeknek is, de majd csak egyszer osszejon.
                           jartok majd errefele? dobj egy telefont es igyunk meg egy kavet valahol. ha Pesten jarok jelentkezem.
                           puszika

                           Huba