      From: gorgan erika <erikaagi@...>
      To: xiid1997@yahoogroups.com
      Sent: Tuesday, May 8, 2012 10:58 AM
      Subject: [XIID1997] Hello mindenkinek!!!

      Kedves baratok!

      Nagyon eltunt mindenki.
      Semmi hir, senkitol?
      Biztosan mindenkinel zajlik az elet.
      Mi varjuk a golyat, a 9 eves fiam is nagyon orul, vagyis mi lasabb tempora valtottunk.
      Amugy dolgozunk, jol vagyunk.
      Az iden a babavaras miatt nagyon messzire nem mereszkedunk, de azert ide a kozelbe biztosan elmegyunk pihenni.
      Szinte senkivel sem talalkoztam mostanaban kozuletek, vagyis irjatok par sort, ha idotok engedi.
      Jo lenne osszehozni egy legalabb egy-ket oras talalkat.

      Nagyon varom a hireket!!!!

      puszi mindenkinek!!!

      ERIKA

    • Show all 6 messages in this topic