witoogeend

  • Vincent van der Spek
    Message 1 of 1 , Oct 2, 2004
      Mensen,

      In Meyendel zit een ad. man Witoogeend in verboden gebied. Mensen met een vergunning kunnen Arjan bellen voor de locatie. Verder hier 22 Krooneenden.

      Langs de Vulkaan vanochten o.a. Middelste Jager, GROTE BURGEMEESTER, Velduil en ROODKEELPIEPER (recht over de post, 5x roepend). Totalen op www.trektellen.nl

      Het is me het weekendje wel, met gisteren al de Goudlijster. Hopelijk is mijn geluk morgen in Engeland nog niet verspeeld!

      Vincent