zoeken in yahoo-groups

  • robertvanderhall
    Message 1 of 3 , Apr 7, 2014
      Goede morgen,

      Zal wel weer aan mij liggen, maar hoe kun je tegenwoordig zoeken op onderwerp in berichten en naar leden. Zoek trouwens Jeanette Berkhof, wier email adres niet meer klopt.

      Groet!
      Robert van der Hall
    • Gerard willem charles Lemmens
      Message 2 of 3 , Apr 7, 2014
        Dag Rob,

        Ik denk dat meerdere genealogen dat afvragen, maar helaas kun je dat niet meer! Dat is de wijsheid (of wijsdom ??) van de yahoo web site ontwerpers, die ineens zonder discussie met de moderators van die web sites  de web site gingen veranderen.
        Waarom ze dat deden is nog een ontgeantwoorde vraag ?!

        Veel genoegen,

        Gerard Lemmens

      • Genealogie
        Message 3 of 3 , Apr 10, 2014

          Hallo Robert van der Hall,

          Weet niet of je al een antwoord op je vraag hebt gekregen.
          Maar zag je mailtje nu pas.

          Dit is de link naar haar website

          http://www.jeanetteberkhof.nl/

          je vindt op de site een mailformulier