Wiltschuth

  • W.L.B. Wilschut
    Message 1 of 1 , Jan 10, 2014
      Wie kan mij verder helpen met gegevens van de onderstaande personen en hun voor- en nageslacht?

      1. Bastiaan Wiltschuth, x ????
      uit dit huwelijk:
      2. Schrevel/Schreyel Bastiaensz. Wiltschuth, geb. Leiden, herbergier, vertrekt naar Utrecht, overl. Utrecht 25-2-1662; ondertr. Leiden 5-10-1629 voor de schepenen, tr. Utrecht 17-10-1629 (RK) Jans van Rijswijck, geb. Buren.
      uit dit huwelijk:
      3a. Elsgen Schrevels, overl. Utrecht voor 24-1-1674, tr. Johannes (van) Keysersweert, meesterkleermaker; uit dit huwelijk geen kinderen.
      3b. Hendryna.

      Bij voorbaat hartelijk dank!
      Wim Wilschut.

      Ik gebruik de gratis versie van SPAMfighter

      Uw PC enorm traag? Klik voor de oplossing!