De klokkengieters Dop te Utrecht tussen 1600 en 1700

  • Gerard Gasthuis
    Message 1 of 3 , Jun 3, 2013
      In het boek de Klokkengieters van Utrecht en hun aanverwanten staan 2 artikelen over de klokkengieters Dop.

      Het betreft Jan Dop en zijn zoon Adriaen Dop.

      Wie kan voor mij een scan maken van deze artikelen en deze mij toesturen.

      Bedankt voor de medewerking.

      Gerard Gasthuis
      Nijverdal
    • Gerard Gasthuis
      Message 2 of 3 , Jun 4, 2013
        Beste mede onderzoekers:

        Nog een correctie het artikel De klokkengieters van Utrecht en hun aanverwanten staat in het boek: Klokken en Klokkengieters: bijdragen tot de campanologie. Culemborg uitgegeven in 1963.

        Wie kan mij helpen met een scan?

        Gerard Gasthuis
        Nijverdal

        --- In Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com, "Gerard Gasthuis" <g.gasthuis@...> wrote:

> [...]
        >
        > Het betreft Jan Dop en zijn zoon Adriaen Dop.
        >
        > Wie kan voor mij een scan maken van deze artikelen en deze mij toesturen.

      • Arie Bos
        Message 3 of 3 , Jun 4, 2013
          Of op Marktplaats:

          http://tinyurl.com/kz4a5pe