Hoogkamp & bevolkingsreg. Utrecht

  • Nick Werring
    Message 1 of 5 , May 26, 2013
      Goedenavond allen,

      Wi helpt mij verder met het Utrechtse bevolkingsregister?

      Ik ben via familysearch de woonadressen van mijn voorouder Willem Hoogkamp
      (*Steenderen, 1831) aan het nagaan. Hij vestigde zich in 1874 in Utrecht.
      In 1890 overleed zijn eerste echtgenote (hij woonde toen aan de
      Vleutenscheweg), daarna verhuisde hij naar de Wolfstraat 27 (pag. 1837,
      reg. 1890-1900). In het register van 1890-1900 blijf ik steken. Op
      bladzijde 1837 van wijk L (Wolfstraat 27) wordt vermeld dat Willem is
      verhuisd naar de Spijkerstraat, verwijzend naar blz. 1868 binnen wijk L.
      Wijk L loopt op familysearch echter maar tot blz. 1867! Waar is de rest? Is
      er een fout gemaakt? Kortom, wie kan Willem Hoogkamp vinden na 1890?

      Ik weet dat hij in 1897 is hertrouwd met Willemina Hendrika Enzler, hij is
      de rest van zijn leven in Utrecht blijven wonen en overleed daar in 1918
      aan het Kleine Geertekerkhof 10.

      Wie helpt mij met het 'gat' tussen 1890 en 1918?

      Daarnaast ben ik ook nog steeds op zoek naar een foto van hem.... maar dat
      is een ander verhaal!

      Alvast hartelijk dank.

      Groeten uit Rotterdam,

      Nick Werring

    • Gerard willem charles Lemmens
      Message 2 of 5 , May 26, 2013
        Hallo Nick,

        heb je WieWasWie geprobeerd ?? Google dan - WiewasWie !

        Veel succes,

        Gerard Lemmens

        ________________________________

        Message 3 of 5 , May 26, 2013
          Dag Gerard,

          Uiteraard, maar het gaat me echt om het bevolkingsregister!
          Ik ben op zoek naar de adressen ...

          Vriendelijke groet,

          Nick Werring

        • L.Bijlsma
          Message 4 of 5 , May 26, 2013
            Dag Nick,

            Als je "even" geduld hebt, willen Bregje of ik het wel voor je uitzoeken.
            Als er dus iemand anders zich aanmeld, zou ik het meteen laten doen.

            Met vr. gr.
            Lineke Bijlsma

> [...]
            >
            > Wie helpt mij met het 'gat' tussen 1890 en 1918?
            >
            > Daarnaast ben ik ook nog steeds op zoek naar een foto van hem.... maar dat

          • Nick Werring
            Message 5 of 5 , May 26, 2013
              Dag Lineke,

              Dank voor het aanbod, dat zou fijn zijn!
              Mocht iemand je voor zijn, dan hoor je het uiteraard.

              Groet,

              Nick Werring