Re: [Utrecht_Genealogie] Adriana van Dillen

  • Patric Langevoort
    Message 1 of 11 , Apr 12, 2013
      Beste Flip,

      Wat een service toch weer. Ik had ze zojuist ook gevonden.

      Weer een kind toegevoegd aan het stamouderpaar Van Dillen-Van Santwijck. Daar ben ik erg blij mee.

      Jacob(us) van Dillen zou de eerste Van Dillen zijn die in de provincie Utrecht kwam wonen. De Gelderse Achterhoek zou zijn geboortegrond zijn. Nu heb ik al vele Van Dillens uit die regio in mijn gegevens staan, maar nog geen Jacob(us). De trouwinschrijving geeft ook weinig prijs op dat gebied.

      Met vriendelijke groet,
      Patric Langevoort

      Van: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com
      From: Ph.Huisman <ph.huisman@... <mailto:ph.huisman%40zonnet.nl>