RE: [Utrecht_Genealogie] DTB Dopen Utrecht

  • genea nieuwsgroepen
    Message 1 of 10 , Apr 12, 2013
      Beste Fred

      De omschrijvingen op Genver kloppen niet altijd precies en soms zit zo'n
      bron in zo'n totaal batch.

      Ik ben er even ingedoken en dat blijkt ook hier het geval.

      Batch M99Q-3G3 (121829) begint met de doop- en trouwboeken van Achter
      Klarenburg. Dan ook nog overlijdens van Achter Klarenburg.

      Vervolgens dopen en trouwen Op den Kamp aan de Nieuwengracht en tenslotte
      Drakenburgsteeg.

      Dopen 1707-1778 in 2 delen: vanaf afbeelding 302 t/m afbeelding 381 en een
      stukje dopen 1741-1748 van afbeelding 392 t/m 399

      Trouwen Drakenburgsteeg van afbeelding 382 t/m 391.

      Met vriendelijke groet

      Hans den Braber