RE: [Utrecht_Genealogie] DTB begraven Utrecht

  • Fred van Veen
    Message 1 of 3 , Apr 10 1:46 AM
      Bedankt Arie

      Fred

      _____

      Van: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com
      [mailto:Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com] Namens Arie Bos
      Verzonden: woensdag 10 april 2013 10:36
      Aan: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com
      Onderwerp: Re: [Utrecht_Genealogie] DTB begraven Utrecht

      Ligt bij mijn weten niet vast, lag meer aan degene die het noteerde.
      Overigens, het overgrote deel van die inschrijvingen betreft niets anders
      dan de begraafdatum, en nog specifieker de datum waarop aangifte we gedaan,
      en zeer zeker niet de overlijdensdatum tenzij dat er expliciet bij staat!

      Arie

      Verstuurd vanaf mijn iPad

      Op 10 apr. 2013 om 10:10 heeft "frederik452003" <fred.van.veen@...
      <mailto:fred.van.veen%40tiscali.nl> > het volgende geschreven:

      > Tot welke leeftijd van overlijden wordt de volgende uitdrukking gebruikt:
      een kind van.
      > Na die leeftijd wordt de voornaam van de overledene wel genoemd.
      >
      > Met vriendelijke groet,
      >
      > Fred van Veen

      Links