Re: [Utrecht_Genealogie] Zoektocht op Java naar Arrouch, Wijbers, de La Brethoniere, Wolff

  • Gerard willem charles Lemmens
    Message 1 of 4 , Apr 2, 2013
      Beste Jan,

      Ken jij de web site van Java Post en Bert Immerzeel ?
      Ik zal dit aan Bert sturen en hopenlijk neemt hij contact met jou op?

      Veel succes en groeten uit Engeland,

      Gerard Lemmens in 1940 in Ned. Indie geboren !! Het zal altijd mijn vaderland blijven!!

      ________________________________
      Message 2 of 4 , Apr 28, 2013
        --- In Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com, "john snackers" <jhsnackers@...> wrote:

> [...]

        > met vriendelijke groeten
        >
        > Jeanette Beckx
        >

        > [Non-text portions of this message have been removed]\

        INMIDDELS IS DEZE PUZZEL OPGELOST
      • Gerard willem charles Lemmens
        Message 3 of 4 , Apr 28, 2013
          Hallo Jeanette,

          Heb je gehoort over - Java Post - daar kun je veel vragen over het mooie Nederlands Indie stellen ?! De redacteur is Bert Immerzeel en ik zal hem hierbij BBC copieren want ik openbaar niet graag een e-mail adres van iemand anders, want dat kan gevolgen hebben van computer hakken en ik weet hoe erg dat kan zijn!!

          Ik hoop dat Bert je kan helpen en veel succes met je speurtocht,

          Gerard Lemmens