Zoektocht op Java naar Arrouch, Wijbers, de La Brethoniere, Wolff

  • john snackers
    Message 1 of 4 , Apr 2, 2013
      Beste leden,

      Wie kan mij helpen met details uit bijv eigen stamboomgegevens of
      anderszins ( Indische Navorscher DvD) . m.b.t. tot de volgende personen
      die op een of nadere wijze met elkaar waren verbonden door huwelijk
      relatie of familiaire banden. Zij woonden tussen 1905 - 1941 in Semarang
      en Surabaja

      A ( Alexander) ARROUCH 1884-1964

      Eleonore Dorothea WIJBERS

      Theodora Louise ARROUCH

      Carolus Emiel de La Brethoniere x Theresia ARROUCH

      A. C . WOLFF (v)

      ik zou het zeer op prijsstellen om ook mijn gegevens met U te willen
      uitwisselen.

      Bij voorbaat dank

      met vriendelijke groeten

      Jeanette Beckx

    • Gerard willem charles Lemmens
      Message 2 of 4 , Apr 2, 2013
        Beste Jan,

        Ken jij de web site van Java Post en Bert Immerzeel ?
        Ik zal dit aan Bert sturen en hopenlijk neemt hij contact met jou op?

        Veel succes en groeten uit Engeland,

        Gerard Lemmens in 1940 in Ned. Indie geboren !! Het zal altijd mijn vaderland blijven!!

        ________________________________

        Message 3 of 4 , Apr 28, 2013
          --- In Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com, "john snackers" <jhsnackers@...> wrote:

> [...]

          > met vriendelijke groeten
          >
          > Jeanette Beckx
          >

          > [Non-text portions of this message have been removed]\

          INMIDDELS IS DEZE PUZZEL OPGELOST
        • Gerard willem charles Lemmens
          Message 4 of 4 , Apr 28, 2013
            Hallo Jeanette,

            Heb je gehoort over - Java Post - daar kun je veel vragen over het mooie Nederlands Indie stellen ?! De redacteur is Bert Immerzeel en ik zal hem hierbij BBC copieren want ik openbaar niet graag een e-mail adres van iemand anders, want dat kan gevolgen hebben van computer hakken en ik weet hoe erg dat kan zijn!!

            Ik hoop dat Bert je kan helpen en veel succes met je speurtocht,

            Gerard Lemmens