Re: [Utrecht_Genealogie] Trouw Jan Buijtenweg met Hendrica de Winter

  • Richard van Schaik
    Message 1 of 8 , Mar 31, 2013
      On 31-03-2013 20:31, Richard van Schaik wrote:

      > Dank, zoek ik zo op en zet deze dan bij de gegevens.

      Vreemde vermelding trouwens. Geboren 1770 (moet zijn 1775), Ongehuwd
      (moet zijn weduwe) en overleden 26-10-1854 (moet zijn 26-10-1850).
      Vraag mij dan af of het wel dezelfde is maar zoeken we nog wel uit. Een
      fout mag, twee is al minder en bij drie (of meer) wil ik zeker meer
      bewijs hebben is mijn stelregel.

      Groeten,
      Richard

      f.m.a.vanschaik@...
      http://www.fmavanschaik.nl/
    • L.Bijlsma
      Message 2 of 8 , May 1, 2013
        Dag Richard,

        Een foto van de huw. inschrijving voor het Gerecht op 07-12-1799, stuur ik
        je privé. Niet echt duidelijk maar toch goed te lezen.
        Helaas heb ik het overlijden van Jan Buijtenweg niet gevonden. Heb gezocht
        vanaf zijn tweede huwelijk in 1799 tot en met 1822 (bev.reg. 1813-1822)
        Jammer dus.

        Groeten, Lineke Bijlsma

        Message 3 of 8 , May 1, 2013
          On 01-05-2013 14:25, L.Bijlsma wrote:
> [...]
          > vanaf zijn tweede huwelijk in 1799 tot en met 1822 (bev.reg. 1813-1822)

          Veel dank en goed ontvangen (in tweede instantie ;-) ). Zijn overlijden
          blijkt lastig maar komt vast wel eens boven water.

          Nogmaals veel dank,
          Richard

          f.m.a.vanschaik@...
          http://www.fmavanschaik.nl/