Re: [Utrecht_Genealogie] den HERTOG

  • Bert Wijnstra
    Message 1 of 16 , Mar 27, 2013
      Wilhelmina Brand-den Hertog is volgens de rouwadvertentie op mensenlinq
      geboren te Utrecht op 16 februari 1921 en overleden te Breda op 8 maart
      2013.

      Bert Wijnstra

    • Arie Bos
      Message 2 of 16 , Mar 27, 2013
        Hoi Bert,

        Dat wist ik al...

        Alleen is zij dus niet aangetroffen in Bevolkingsregister Utrecht, dus hoe het nu zit?

        Message 3 of 16 , Mar 27, 2013
          Hallo Arie

          Het Bevolkingsregister te Utrecht ken ik niet. Is die op internet te vinden?
          Overigens reageerde ik op de mail van Lineke Bijlsma waarin nog een foute
          geboortedatum was vermeld.

          prettige avond
          Bert W

          Message 4 of 16 , Mar 27, 2013
            Hoi Bert,

            Iemand heeft te Utrecht voor me gekeken.

            Arie

            Verstuurd vanaf mijn iPad

            Op 27 mrt. 2013 om 22:02 heeft "Bert Wijnstra" <ate.w@...> het volgende geschreven: