Loading ...
Sorry, an error occurred while loading the content.

RE: [Utrecht_Genealogie] den HERTOG

Expand Messages
  • Arie Bos
    Het is echt 2013 hoor, want familie van mij is op de begrafenis geweest :) Maar voor mij is het een zij-zij-zijtak en heb altijd bar weinig contact met die
    Message 1 of 16 , Mar 27, 2013
    • 0 Attachment
      Het is echt 2013 hoor, want familie van mij is op de begrafenis geweest :)

      Maar voor mij is het een zij-zij-zijtak en heb altijd bar weinig contact met die kant gehad. En om dan nu ineens contact op te nemen....

      Veel plezier bij de tentoonstelling, er is ook een soort stripboek van verschenen meen ik op de radio gehoord te hebben.

      Arie

      -----Oorspronkelijk bericht-----
      Van: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com [mailto:Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com] Namens Bregje Steenhuizen
      Verzonden: woensdag 27 maart 2013 17:12
      Aan: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com
      Onderwerp: Re: [Utrecht_Genealogie] den HERTOG

      Dag Arie en Lineke, in de maand april komt er niets van en denkelijk ga ik in de maand mei naar het archief. Niet alleen om te zoeken maar ik kan een gratis boekje afhalen en er is een mooie tentoonstelling over de Vrede van Utrecht. Ik vermoed dat 2013 verkeerd is en 1913 moet zijn.
      Groetjes Bregje.

      From: L.Bijlsma
      Sent: Wednesday, March 27, 2013 2:50 PM
      To: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com
      Subject: Re: [Utrecht_Genealogie] den HERTOG


      Arie,
      Jammer genoeg wat laat maar het schiet me net te binnen dat bijv. Zuilen vroeger een zelfstandige plaats was. Volgens Wikipedia is het nog helemaal niet zo lang geleden opgeslokt door Utrecht (1954). Het zou dus goed kunnen dat ze daar geboren is. De vraag blijft dus staan maar dan moet er gekeken worden in Zuilen!
      Misschien gaat Bregje binnenkort weer naar het archief, zal het haar vragen.
      Er blijft dus hoop!

      Groeten, Lineke
      .
      ----- Original Message -----
      From: "Arie Bos" <mailto:gompie84%40xs4all.nl>
      To: <mailto:Utrecht_Genealogie%40yahoogroups.com>
      Sent: Wednesday, March 27, 2013 2:13 PM
      Subject: RE: [Utrecht_Genealogie] den HERTOG

      > Dag Lineke,
      >
      > Wat vreemd, haar geboorteplaats staat nota bene op haar
      > overlijdensadvertentie!
      >
      > Ga eens nadenken hoe nu verder...
      >
      > Bedankt voor de moeite,
      >
      > Arie
      >
      > -----Oorspronkelijk bericht-----
      > Van: mailto:Utrecht_Genealogie%40yahoogroups.com
      > [mailto:mailto:Utrecht_Genealogie%40yahoogroups.com] Namens L.Bijlsma
      > Verzonden: woensdag 27 maart 2013 14:00
      > Aan: mailto:Utrecht_Genealogie%40yahoogroups.com
      > Onderwerp: Re: [Utrecht_Genealogie] den HERTOG
      >
      > Dag Arie,
      >
      > Was vanmorgen even in het archief. Helaas heb ik Wilhelmina niet gevonden.
      > Had eigenlijk gedacht dat het een makkie zou zijn via het
      > bevolkingsregister. Niet in het bev. reg. van 1910-1936 noch bij de
      > uitgevoerde (= uitgeschreven) personen van 1910-1936 was zij te vinden.
      > Jammer.
      >
      > Met vr. gr. Lineke Bijlsma
      >
      >
      > ----- Original Message -----
      > From: "Arie Bos" <mailto:gompie84%40xs4all.nl>
      > To: "'Genealogie UTRECHT'"
      > <mailto:Utrecht_Genealogie%40yahoogroups.com>
      > Sent: Thursday, March 21, 2013 2:10 PM
      > Subject: [Utrecht_Genealogie] den HERTOG
      >
      >
      >> Wie weet iets meer over de voorouders van Wilhelmina (Wil) den
      >> Hertog, geboren op 21-2-2013 te Utrecht, overleden op 8-3-2013 te Breda?
      >>
      >>
      >>
      >> Arie
      >>
      >>
      > ............................................................................
      >> .....
      >> Voor het milieu: printen van deze mail is niet altijd nodig
      >>
      >>
      >>
      >>
      >>
      >> [Non-text portions of this message have been removed]
      >>
      >>
      >>
      >> ------------------------------------
      >>
      >> Om groepslidmaatschap op te heffen, stuur een email naar:
      >> mailto:Utrecht_Genealogie-unsubscribe%40yahoogroups.comYahoo! Groups
      >> Links
      >>
      >>
      >>
      >>
      >
      >
      >
      > ------------------------------------
      >
      > Om groepslidmaatschap op te heffen, stuur een email naar:
      > mailto:Utrecht_Genealogie-unsubscribe%40yahoogroups.comYahoo! Groups
      > Links
      >
      >
      >
      >
      >
      > ------------------------------------
      >
      > Om groepslidmaatschap op te heffen, stuur een email naar:
      > mailto:Utrecht_Genealogie-unsubscribe%40yahoogroups.comYahoo! Groups
      > Links
      >
      >
      >
      >




      Geen virus gevonden in dit bericht.
      Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
      Versie: 2013.0.2904 / Virusdatabase: 2641/6207 - datum van uitgifte: 03/27/13


      [Non-text portions of this message have been removed]



      ------------------------------------

      Om groepslidmaatschap op te heffen, stuur een email naar:
      Utrecht_Genealogie-unsubscribe@yahoogroups.comYahoo! Groups Links
    • Bert Wijnstra
      Wilhelmina Brand-den Hertog is volgens de rouwadvertentie op mensenlinq geboren te Utrecht op 16 februari 1921 en overleden te Breda op 8 maart 2013. Bert
      Message 2 of 16 , Mar 27, 2013
      • 0 Attachment
        Wilhelmina Brand-den Hertog is volgens de rouwadvertentie op mensenlinq
        geboren te Utrecht op 16 februari 1921 en overleden te Breda op 8 maart
        2013.

        Bert Wijnstra


        > Ik heb gezocht naar 1921 !
        >
        > Al gesteld in de Utrecht-groep, maar helaas nog geen aanwijzingen
        > gekregen:
        >
        > Wie weet iets meer over de voorouders van Wilhelmina (Wil) den Hertog,
        > geboren op 21-2-1921 te Utrecht, overleden op 8-3-2013 te Breda?
        >
      • Arie Bos
        Hoi Bert, Dat wist ik al... Alleen is zij dus niet aangetroffen in Bevolkingsregister Utrecht, dus hoe het nu zit? Arie ... Van:
        Message 3 of 16 , Mar 27, 2013
        • 0 Attachment
          Hoi Bert,

          Dat wist ik al...

          Alleen is zij dus niet aangetroffen in Bevolkingsregister Utrecht, dus hoe het nu zit?

          Arie

          -----Oorspronkelijk bericht-----
          Van: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com [mailto:Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com] Namens Bert Wijnstra
          Verzonden: woensdag 27 maart 2013 21:52
          Aan: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com
          Onderwerp: Re: [Utrecht_Genealogie] den HERTOG

          Wilhelmina Brand-den Hertog is volgens de rouwadvertentie op mensenlinq geboren te Utrecht op 16 februari 1921 en overleden te Breda op 8 maart 2013.

          Bert Wijnstra


          > Ik heb gezocht naar 1921 !
          >
          > Al gesteld in de Utrecht-groep, maar helaas nog geen aanwijzingen
          > gekregen:
          >
          > Wie weet iets meer over de voorouders van Wilhelmina (Wil) den Hertog,
          > geboren op 21-2-1921 te Utrecht, overleden op 8-3-2013 te Breda?
          >




          ------------------------------------

          Om groepslidmaatschap op te heffen, stuur een email naar:
          Utrecht_Genealogie-unsubscribe@yahoogroups.comYahoo! Groups Links
        • Bert Wijnstra
          Hallo Arie Het Bevolkingsregister te Utrecht ken ik niet. Is die op internet te vinden? Overigens reageerde ik op de mail van Lineke Bijlsma waarin nog een
          Message 4 of 16 , Mar 27, 2013
          • 0 Attachment
            Hallo Arie

            Het Bevolkingsregister te Utrecht ken ik niet. Is die op internet te vinden?
            Overigens reageerde ik op de mail van Lineke Bijlsma waarin nog een foute
            geboortedatum was vermeld.

            prettige avond
            Bert W


            ----- Original Message -----
            From: "Arie Bos" <gompie84@...>
            To: <Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com>
            Sent: Wednesday, March 27, 2013 9:53 PM
            Subject: RE: [Utrecht_Genealogie] den HERTOG


            > Hoi Bert,
            >
            > Dat wist ik al...
            >
            > Alleen is zij dus niet aangetroffen in Bevolkingsregister Utrecht, dus hoe
            > het nu zit?
            >
            > Arie
            >
            > -----Oorspronkelijk bericht-----
            > Van: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com
            > [mailto:Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com] Namens Bert Wijnstra
            > Verzonden: woensdag 27 maart 2013 21:52
            > Aan: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com
            > Onderwerp: Re: [Utrecht_Genealogie] den HERTOG
            >
            > Wilhelmina Brand-den Hertog is volgens de rouwadvertentie op mensenlinq
            > geboren te Utrecht op 16 februari 1921 en overleden te Breda op 8 maart
            > 2013.
            >
            > Bert Wijnstra
            >
            >
            >> Ik heb gezocht naar 1921 !
            >>
            >> Al gesteld in de Utrecht-groep, maar helaas nog geen aanwijzingen
            >> gekregen:
            >>
            >> Wie weet iets meer over de voorouders van Wilhelmina (Wil) den Hertog,
            >> geboren op 21-2-1921 te Utrecht, overleden op 8-3-2013 te Breda?
            >>
            >
            >
            >
            >
            > ------------------------------------
            >
            > Om groepslidmaatschap op te heffen, stuur een email naar:
            > Utrecht_Genealogie-unsubscribe@yahoogroups.comYahoo! Groups Links
            >
            >
            >
            >
            >
            > ------------------------------------
            >
            > Om groepslidmaatschap op te heffen, stuur een email naar:
            > Utrecht_Genealogie-unsubscribe@yahoogroups.comYahoo! Groups Links
            >
            >
            >
            >
          • Arie Bos
            Hoi Bert, Iemand heeft te Utrecht voor me gekeken. Arie Verstuurd vanaf mijn iPad
            Message 5 of 16 , Mar 27, 2013
            • 0 Attachment
              Hoi Bert,

              Iemand heeft te Utrecht voor me gekeken.

              Arie

              Verstuurd vanaf mijn iPad

              Op 27 mrt. 2013 om 22:02 heeft "Bert Wijnstra" <ate.w@...> het volgende geschreven:

              > Hallo Arie
              >
              > Het Bevolkingsregister te Utrecht ken ik niet. Is die op internet te vinden?
              > Overigens reageerde ik op de mail van Lineke Bijlsma waarin nog een foute
              > geboortedatum was vermeld.
              >
              > prettige avond
              > Bert W
              >
              >
              > ----- Original Message -----
              > From: "Arie Bos" <gompie84@...>
              > To: <Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com>
              > Sent: Wednesday, March 27, 2013 9:53 PM
              > Subject: RE: [Utrecht_Genealogie] den HERTOG
              >
              >
              >> Hoi Bert,
              >>
              >> Dat wist ik al...
              >>
              >> Alleen is zij dus niet aangetroffen in Bevolkingsregister Utrecht, dus hoe
              >> het nu zit?
              >>
              >> Arie
              >>
              >> -----Oorspronkelijk bericht-----
              >> Van: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com
              >> [mailto:Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com] Namens Bert Wijnstra
              >> Verzonden: woensdag 27 maart 2013 21:52
              >> Aan: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com
              >> Onderwerp: Re: [Utrecht_Genealogie] den HERTOG
              >>
              >> Wilhelmina Brand-den Hertog is volgens de rouwadvertentie op mensenlinq
              >> geboren te Utrecht op 16 februari 1921 en overleden te Breda op 8 maart
              >> 2013.
              >>
              >> Bert Wijnstra
              >>
              >>
              >>> Ik heb gezocht naar 1921 !
              >>>
              >>> Al gesteld in de Utrecht-groep, maar helaas nog geen aanwijzingen
              >>> gekregen:
              >>>
              >>> Wie weet iets meer over de voorouders van Wilhelmina (Wil) den Hertog,
              >>> geboren op 21-2-1921 te Utrecht, overleden op 8-3-2013 te Breda?
              >>>
              >>
              >>
              >>
              >>
              >> ------------------------------------
              >>
              >> Om groepslidmaatschap op te heffen, stuur een email naar:
              >> Utrecht_Genealogie-unsubscribe@yahoogroups.comYahoo! Groups Links
              >>
              >>
              >>
              >>
              >>
              >> ------------------------------------
              >>
              >> Om groepslidmaatschap op te heffen, stuur een email naar:
              >> Utrecht_Genealogie-unsubscribe@yahoogroups.comYahoo! Groups Links
              >>
              >>
              >>
              >>
              >
              >
              >
              >
              > ------------------------------------
              >
              > Om groepslidmaatschap op te heffen, stuur een email naar:
              > Utrecht_Genealogie-unsubscribe@yahoogroups.comYahoo! Groups Links
              >
              >
              >
            Your message has been successfully submitted and would be delivered to recipients shortly.