Re: [Utrecht_Genealogie] den HERTOG

  • Bregje Steenhuizen
    Message 1 of 16 , Mar 27, 2013
      Dag Arie en Lineke, in de maand april komt er niets van en denkelijk ga ik in de maand mei naar het archief. Niet alleen om te zoeken maar ik kan een gratis boekje afhalen en er is een mooie tentoonstelling over de Vrede van Utrecht. Ik vermoed dat 2013 verkeerd is en 1913 moet zijn.
      Groetjes Bregje.

      Message 2 of 16 , Mar 27, 2013
        Ik heb gezocht naar 1921 !

        Al gesteld in de Utrecht-groep, maar helaas nog geen aanwijzingen gekregen:

        Wie weet iets meer over de voorouders van Wilhelmina (Wil) den Hertog,
        geboren op 21-2-1921 te Utrecht, overleden op 8-3-2013 te Breda?

        Groetjes, Lineke

> [...]
        > gratis boekje afhalen en er is een mooie tentoonstelling over de Vrede van
        > Utrecht. Ik vermoed dat 2013 verkeerd is en 1913 moet zijn.

      • Bregje Steenhuizen
        Message 3 of 16 , Mar 27, 2013
          Ik zie nu dat het jaartal 1921 is en zal kijken of ik in dat jaar wat kan vinden. Groetjes Bregje.

> [...]
          > gratis boekje afhalen en er is een mooie tentoonstelling over de Vrede van
          > Utrecht. Ik vermoed dat 2013 verkeerd is en 1913 moet zijn.

        • Arie Bos
          Message 4 of 16 , Mar 27, 2013
            Het is echt 2013 hoor, want familie van mij is op de begrafenis geweest :)

            Maar voor mij is het een zij-zij-zijtak en heb altijd bar weinig contact met die kant gehad. En om dan nu ineens contact op te nemen....

            Veel plezier bij de tentoonstelling, er is ook een soort stripboek van verschenen meen ik op de radio gehoord te hebben.

> [...]
            Groetjes Bregje.

            > Wat vreemd, haar geboorteplaats staat nota bene op haar

          • Bert Wijnstra
            Message 5 of 16 , Mar 27, 2013
              Wilhelmina Brand-den Hertog is volgens de rouwadvertentie op mensenlinq
              geboren te Utrecht op 16 februari 1921 en overleden te Breda op 8 maart
              2013.

              Bert Wijnstra

              Message 6 of 16 , Mar 27, 2013
                Hoi Bert,

                Dat wist ik al...

                Alleen is zij dus niet aangetroffen in Bevolkingsregister Utrecht, dus hoe het nu zit?

                Message 7 of 16 , Mar 27, 2013
                  Hallo Arie

                  Het Bevolkingsregister te Utrecht ken ik niet. Is die op internet te vinden?
                  Overigens reageerde ik op de mail van Lineke Bijlsma waarin nog een foute
                  geboortedatum was vermeld.

                  prettige avond
                  Bert W

                  Message 8 of 16 , Mar 27, 2013
                    Hoi Bert,

                    Iemand heeft te Utrecht voor me gekeken.

                    Arie

                    Verstuurd vanaf mijn iPad

                    Op 27 mrt. 2013 om 22:02 heeft "Bert Wijnstra" <ate.w@...> het volgende geschreven: