Re: [Utrecht_Genealogie] Re: Genealogie familie Dirkse(n)

  • L.Bijlsma
    Message 1 of 20 , Mar 3, 2013
      Toch nog even een reactie van mij.
      Allereerst even dit, Bregje en ik zijn bevriend én mijn mailtje was niet
      voor de groep bestemd.

      Maar het volgende is misschien handig voor allen die het niet wisten: niet
      alleen van Utrecht maarr ook van heel veel andere plaatsen kun je oa de DTB
      maar ook het bevolkingsregister vinden bij FamilySearch. En nog steeds is
      dit het eenvoudigste te zoeken via www.genver.nl
      Met vr. gr. Lineke Bijlsma
      .

      Message 2 of 20 , Mar 3, 2013