Van der Lith in provincie Utrecht

  • vanderhall
    Message 1 of 2 , Feb 22 1:25 AM
      Goede morgen,

      Het is toch te koud voor buiten dus: zoëven een schema van een reconstructie van Van der Lith in de provincie Utrecht geplaatst. Alles wat ik heb kunnen vinden in de litteratuur en het internet heb ik daarin verwerkt. Doel van deze publicatie is discussie/aantekeningen/aanmerkingen/opmerkingen/schieten/etc. van de groep uit te nodigen. Ik probeer al jaren in de archieven tot een sluitende tak te komen, maar dat lukt zo niet: vandaar!

      met groet!
      Robert van der Hall
    • Herman van Beusekom
      Message 2 of 2 , Feb 22 5:42 AM
        Ik heb -jaren geleden- op het Utrechts Archief ook gevonden:
        Weijntgen van Beusekom trouwt 4/12/1645 in het Catharijne Gasthuys Philipssoon van Lith. Je zal begrijpen dat ik vooral geinteresseerd ben in de afkomst van Weijntgen.
        Groet.

        Herman van Beusekom