RE: [Utrecht_Genealogie] Adriana Trijntje Bakker, deel II

  • Ph.Huisman
    Message 1 of 9 , Feb 19, 2013
      Hallo Leo,

      Om het verhaal te completeren. Trijntje Bakker is op 16 maart 1872 geboren
      in Capelle aan den IJssel. Scan volgt separaat.

      Met hartelijke groet,

      Flip Huisman

      Datum:vrijdag 14 mei 1869

      Plaats:Capelle aan den IJssel

      De moeder van de bruid het Trijntje van Vliet, het ligt dus voor de hand dat
      tussen 1869 en 1873 hun eerste dochter Trijntje is geboren.

      Waarschijnlijk heeft men bij het overlijden van Trijntje een fout gemaakt
      en haar aan andere ouders gekoppeld.

      Met hartelijke groet,

      Flip Huisman

      Van: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com
      Message 2 of 9 , Feb 26, 2013
        Dag Leo, ik vermoedde het al maar het BR van Breukelen gaat in Utrecht maar tot 1900. Voor na 1900 moet je in Breukelen zelf zijn.
        Groeten Bregje.

[...]

        Geen virus gevonden in dit bericht.
        Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
        Versie: 2013.0.2899 / Virusdatabase: 2639/6110 - datum van uitgifte: 02/17/13

      • Leo Bakker
        Message 3 of 9 , Feb 26, 2013
          Bregje,
          Toch dank voor je zoekpoging.
          Leo

          Message 4 of 9 , Feb 26, 2013
            Hallo Leo,

            Breukelen behoort tegenwoordig tot de gemeente Stichtse Vecht en de GBA bevindt zich in Maarssen.

            Groeten,
            Kees