Loading ...
Sorry, an error occurred while loading the content.

RE: [Utrecht_Genealogie] Adriana Trijntje Bakker, deel II

Expand Messages
  • Ph.Huisman
    Hallo Leo, Ik denk dat ik het raadsel heb opgelost. Op Graftombe.nl heb ik in Breukelen oud het graf gevonden van Trijntje Bakker. In hetzelfde graf ligt
    Message 1 of 9 , Feb 19, 2013
    • 0 Attachment
      Hallo Leo,



      Ik denk dat ik het raadsel heb opgelost. Op Graftombe.nl heb ik in Breukelen
      oud het graf gevonden van Trijntje Bakker.

      In hetzelfde graf ligt Abraham Bakker (Foto wordt separaat nagezonden):


      Bakker, Trijntje


      Voornaam

      Trijntje


      Achternaam

      Bakker


      Begraafplaats

      Breukelen oud <http://www.graftombe.nl/names/1753/B>


      Geboortedatum

      03-03-1872


      Overlijdensdatum

      19-11-1942


      Geboorteplaats



      Overlijdensplaats



      Foto Id

      SANY0700




      Familie informatie:


      Voornaam

      Achternaam

      Begraafplaats

      Geboortedatum

      Overlijdensdatum

      Foto Id


      Abraham

      Bakker <http://www.graftombe.nl/names/info/1358765/bakker>

      Breukelen oud <http://www.graftombe.nl/category/1753/breukelen_oud>

      01-04-1893

      19-12-1972

      SANY0700





      Abraham Bakker wordt op 1-4-1893 in Breukelen Sint Pieter geboren als zoon
      van Pieter Bakker en Neeltje Dekker.

      Pieter en Neeltje vestigen zich waarschijnlijk zo rond 1873 in Breukelen
      Sint Pieter, want in augustus 1873 wordt hun zoon Gerrit (naar opa Gerrit
      Bakker zie onder)daar geboren.



      Pieter en Neeltje komen daarvoor in beeld in de Gemeente Capelle aan den
      IJssel (grenzend aan Rotterdam) , waar zij op 14 mei 1869 in het huwelijk
      treden:





      Bruidegom:Pieter Bakker Geboorteplaats:Capelle aan den IJssel

      Leeftijd:26

      Vader bruidegom:Gerrit Bakker

      Moeder bruidegom:Johanna den Outer



      Bruid:Neeltje Dekker

      Geboorteplaats: Nieuwerkerk aan den IJssel

      Leeftijd:22

      Vader bruid:Leendert Dekker

      Moeder bruid:Trijntje van Vliet

      Gebeurtenis:Huwelijk

      Datum:vrijdag 14 mei 1869

      Plaats:Capelle aan den IJssel



      De moeder van de bruid het Trijntje van Vliet, het ligt dus voor de hand dat
      tussen 1869 en 1873 hun eerste dochter Trijntje is geboren.



      Waarschijnlijk heeft men bij het overlijden van Trijntje een fout gemaakt
      en haar aan andere ouders gekoppeld.



      Met hartelijke groet,



      Flip Huisman





      Van: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com
      [mailto:Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com] Namens Leo Bakker
      Verzonden: zondag 17 februari 2013 1:01
      Aan: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com;
      zuidholland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: [Utrecht_Genealogie] Adriana Trijntje Bakker, deel II





      Beste medezoekers,

      Een paar dagen geleden heb ik een vraag gesteld over de bovenstaande ADRIANA
      TRIJNTJE BAKKER, die schijnbaar 2x is overleden.

      Even chronologisch:

      17-03-1872, geboren te Rotterdam (akte 1236) als dochter van Pieter Bakker
      en Trijntje Zwart.

      21-12-1892, getrouwd te Rotterdam met Johannes Schuilwerve (akte 1506). Uit
      dit huwelijk 7 kinderen te Rotterdam.

      08-09-1915, scheiding te Rotterdam

      18-10-1916, getrouwd te Rotterdam met Arie van Dijk (akte p71v). Uit dit
      huwelijk geen kinderen

      28-11-1929, overleden te Rotterdam (akte 5574)

      31-08-1938, hertrouwt Arie van Dijk met Sijgje Rook. Deze gescheiden dame
      woonde overigens al enige tijd in Rotterdam in bij het gezin Van Dijk-Bakker
      (GK Rotterdam)

      07-02-1939, overlijden te Rotterdam van Arie van Dijk (akte 645)

      Maar dan:

      19-11-1942, overlijden te Breukelen-St.Pieters (akte 16) van Adriana
      Trijntje Bakker, d.v. Pieter Bakker en Trijntje Zwart, oud 70 jaar.

      19-11-1942, overlijdensakte in de woonplaats Breukelen-Nijenrode (akte 26)
      met dezelfde gegevens uit de akte uit B.-St. Pieters.

      Zowel het archief Utrecht als het archief Rotterdam hebben voor mij de
      overlijdensakten nagezien, maar de enige conclusie is, dat alle drie de
      overlijdensakten overeenkomstige persoonsgegevens melden!?

      Van de 4 gezinskaarten voor A.T. Bakker in Rotterdam (1872-1940) word ik ook
      niet veel wijzer. Alle gegevens kloppen, maar er staat duidelijk op vermeld,
      dat Adriana Trijntje in 1929 overleden is.

      Mijn enige hoop is nog gevestigd op de bevolkingsregisters in Breukelen.
      Misschien staan daar nog aanwijzingen op, waar A.T. Bakker vandaan kwam en
      misschien een geboortedatum?

      Helaas kan ik zelf niet naar Utrecht, maar ik zou het zeer waarderen als
      iemand een keertje de gezinskaart(en) van Adriana Trijntje Bakker zou willen
      nakijken op informatie!

      Als het inderdaad dezelfde A.T. Bakker is, wie is er dan in Rotterdam
      overleden? Ze had wel een dochtertje Schuilwerve met dezelfde voornamen,
      maar die kan nooit 57 jaar oud geweest zijn in 1929!

      Raadselachtig...

      Met vriendelijke groet,

      Leo Bakker

      [Non-text portions of this message have been removed]





      [Non-text portions of this message have been removed]
    • Ph.Huisman
      Hallo Leo, Om het verhaal te completeren. Trijntje Bakker is op 16 maart 1872 geboren in Capelle aan den IJssel. Scan volgt separaat. Met hartelijke groet,
      Message 2 of 9 , Feb 19, 2013
      • 0 Attachment
        Hallo Leo,



        Om het verhaal te completeren. Trijntje Bakker is op 16 maart 1872 geboren
        in Capelle aan den IJssel. Scan volgt separaat.



        Met hartelijke groet,



        Flip Huisman



        Van: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com
        [mailto:Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com] Namens Ph.Huisman
        Verzonden: dinsdag 19 februari 2013 20:41
        Aan: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com;
        zuidholland-genealogy@yahoogroups.com
        Onderwerp: RE: [Utrecht_Genealogie] Adriana Trijntje Bakker, deel II





        Hallo Leo,

        Ik denk dat ik het raadsel heb opgelost. Op Graftombe.nl heb ik in Breukelen
        oud het graf gevonden van Trijntje Bakker.

        In hetzelfde graf ligt Abraham Bakker (Foto wordt separaat nagezonden):

        Bakker, Trijntje

        Voornaam

        Trijntje

        Achternaam

        Bakker

        Begraafplaats

        Breukelen oud http://www.graftombe.nl/names/1753/B>

        Geboortedatum

        03-03-1872

        Overlijdensdatum

        19-11-1942

        Geboorteplaats



        Overlijdensplaats



        Foto Id

        SANY0700

        Familie informatie:

        Voornaam

        Achternaam

        Begraafplaats

        Geboortedatum

        Overlijdensdatum

        Foto Id

        Abraham

        Bakker http://www.graftombe.nl/names/info/1358765/bakker>

        Breukelen oud http://www.graftombe.nl/category/1753/breukelen_oud>

        01-04-1893

        19-12-1972

        SANY0700

        Abraham Bakker wordt op 1-4-1893 in Breukelen Sint Pieter geboren als zoon
        van Pieter Bakker en Neeltje Dekker.

        Pieter en Neeltje vestigen zich waarschijnlijk zo rond 1873 in Breukelen
        Sint Pieter, want in augustus 1873 wordt hun zoon Gerrit (naar opa Gerrit
        Bakker zie onder)daar geboren.

        Pieter en Neeltje komen daarvoor in beeld in de Gemeente Capelle aan den
        IJssel (grenzend aan Rotterdam) , waar zij op 14 mei 1869 in het huwelijk
        treden:

        Bruidegom:Pieter Bakker Geboorteplaats:Capelle aan den IJssel

        Leeftijd:26

        Vader bruidegom:Gerrit Bakker

        Moeder bruidegom:Johanna den Outer

        Bruid:Neeltje Dekker

        Geboorteplaats: Nieuwerkerk aan den IJssel

        Leeftijd:22

        Vader bruid:Leendert Dekker

        Moeder bruid:Trijntje van Vliet

        Gebeurtenis:Huwelijk

        Datum:vrijdag 14 mei 1869

        Plaats:Capelle aan den IJssel

        De moeder van de bruid het Trijntje van Vliet, het ligt dus voor de hand dat
        tussen 1869 en 1873 hun eerste dochter Trijntje is geboren.

        Waarschijnlijk heeft men bij het overlijden van Trijntje een fout gemaakt
        en haar aan andere ouders gekoppeld.

        Met hartelijke groet,

        Flip Huisman

        Van: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com
        <mailto:Utrecht_Genealogie%40yahoogroups.com>
        [mailto:Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com
        <mailto:Utrecht_Genealogie%40yahoogroups.com> ] Namens Leo Bakker
        Verzonden: zondag 17 februari 2013 1:01
        Aan: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com
        <mailto:Utrecht_Genealogie%40yahoogroups.com> ;
        zuidholland-genealogy@yahoogroups.com
        <mailto:zuidholland-genealogy%40yahoogroups.com>
        Onderwerp: [Utrecht_Genealogie] Adriana Trijntje Bakker, deel II

        Beste medezoekers,

        Een paar dagen geleden heb ik een vraag gesteld over de bovenstaande ADRIANA
        TRIJNTJE BAKKER, die schijnbaar 2x is overleden.

        Even chronologisch:

        17-03-1872, geboren te Rotterdam (akte 1236) als dochter van Pieter Bakker
        en Trijntje Zwart.

        21-12-1892, getrouwd te Rotterdam met Johannes Schuilwerve (akte 1506). Uit
        dit huwelijk 7 kinderen te Rotterdam.

        08-09-1915, scheiding te Rotterdam

        18-10-1916, getrouwd te Rotterdam met Arie van Dijk (akte p71v). Uit dit
        huwelijk geen kinderen

        28-11-1929, overleden te Rotterdam (akte 5574)

        31-08-1938, hertrouwt Arie van Dijk met Sijgje Rook. Deze gescheiden dame
        woonde overigens al enige tijd in Rotterdam in bij het gezin Van Dijk-Bakker
        (GK Rotterdam)

        07-02-1939, overlijden te Rotterdam van Arie van Dijk (akte 645)

        Maar dan:

        19-11-1942, overlijden te Breukelen-St.Pieters (akte 16) van Adriana
        Trijntje Bakker, d.v. Pieter Bakker en Trijntje Zwart, oud 70 jaar.

        19-11-1942, overlijdensakte in de woonplaats Breukelen-Nijenrode (akte 26)
        met dezelfde gegevens uit de akte uit B.-St. Pieters.

        Zowel het archief Utrecht als het archief Rotterdam hebben voor mij de
        overlijdensakten nagezien, maar de enige conclusie is, dat alle drie de
        overlijdensakten overeenkomstige persoonsgegevens melden!?

        Van de 4 gezinskaarten voor A.T. Bakker in Rotterdam (1872-1940) word ik ook
        niet veel wijzer. Alle gegevens kloppen, maar er staat duidelijk op vermeld,
        dat Adriana Trijntje in 1929 overleden is.

        Mijn enige hoop is nog gevestigd op de bevolkingsregisters in Breukelen.
        Misschien staan daar nog aanwijzingen op, waar A.T. Bakker vandaan kwam en
        misschien een geboortedatum?

        Helaas kan ik zelf niet naar Utrecht, maar ik zou het zeer waarderen als
        iemand een keertje de gezinskaart(en) van Adriana Trijntje Bakker zou willen
        nakijken op informatie!

        Als het inderdaad dezelfde A.T. Bakker is, wie is er dan in Rotterdam
        overleden? Ze had wel een dochtertje Schuilwerve met dezelfde voornamen,
        maar die kan nooit 57 jaar oud geweest zijn in 1929!

        Raadselachtig...

        Met vriendelijke groet,

        Leo Bakker

        [Non-text portions of this message have been removed]

        [Non-text portions of this message have been removed]





        [Non-text portions of this message have been removed]
      • Bregje Steenhuizen
        Dag Leo, ik vermoedde het al maar het BR van Breukelen gaat in Utrecht maar tot 1900. Voor na 1900 moet je in Breukelen zelf zijn. Groeten Bregje. From: Leo
        Message 3 of 9 , Feb 26, 2013
        • 0 Attachment
          Dag Leo, ik vermoedde het al maar het BR van Breukelen gaat in Utrecht maar tot 1900. Voor na 1900 moet je in Breukelen zelf zijn.
          Groeten Bregje.

          From: Leo Bakker
          Sent: Sunday, February 17, 2013 1:00 AM
          To: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com ; zuidholland-genealogy@yahoogroups.com
          Subject: [Utrecht_Genealogie] Adriana Trijntje Bakker, deel II


          Beste medezoekers,

          Een paar dagen geleden heb ik een vraag gesteld over de bovenstaande ADRIANA
          TRIJNTJE BAKKER, die schijnbaar 2x is overleden.

          Even chronologisch:

          17-03-1872, geboren te Rotterdam (akte 1236) als dochter van Pieter Bakker
          en Trijntje Zwart.

          21-12-1892, getrouwd te Rotterdam met Johannes Schuilwerve (akte 1506). Uit
          dit huwelijk 7 kinderen te Rotterdam.

          08-09-1915, scheiding te Rotterdam

          18-10-1916, getrouwd te Rotterdam met Arie van Dijk (akte p71v). Uit dit
          huwelijk geen kinderen

          28-11-1929, overleden te Rotterdam (akte 5574)

          31-08-1938, hertrouwt Arie van Dijk met Sijgje Rook. Deze gescheiden dame
          woonde overigens al enige tijd in Rotterdam in bij het gezin Van Dijk-Bakker
          (GK Rotterdam)

          07-02-1939, overlijden te Rotterdam van Arie van Dijk (akte 645)

          Maar dan:

          19-11-1942, overlijden te Breukelen-St.Pieters (akte 16) van Adriana
          Trijntje Bakker, d.v. Pieter Bakker en Trijntje Zwart, oud 70 jaar.

          19-11-1942, overlijdensakte in de woonplaats Breukelen-Nijenrode (akte 26)
          met dezelfde gegevens uit de akte uit B.-St. Pieters.

          Zowel het archief Utrecht als het archief Rotterdam hebben voor mij de
          overlijdensakten nagezien, maar de enige conclusie is, dat alle drie de
          overlijdensakten overeenkomstige persoonsgegevens melden!?

          Van de 4 gezinskaarten voor A.T. Bakker in Rotterdam (1872-1940) word ik ook
          niet veel wijzer. Alle gegevens kloppen, maar er staat duidelijk op vermeld,
          dat Adriana Trijntje in 1929 overleden is.

          Mijn enige hoop is nog gevestigd op de bevolkingsregisters in Breukelen.
          Misschien staan daar nog aanwijzingen op, waar A.T. Bakker vandaan kwam en
          misschien een geboortedatum?

          Helaas kan ik zelf niet naar Utrecht, maar ik zou het zeer waarderen als
          iemand een keertje de gezinskaart(en) van Adriana Trijntje Bakker zou willen
          nakijken op informatie!

          Als het inderdaad dezelfde A.T. Bakker is, wie is er dan in Rotterdam
          overleden? Ze had wel een dochtertje Schuilwerve met dezelfde voornamen,
          maar die kan nooit 57 jaar oud geweest zijn in 1929!

          Raadselachtig...

          Met vriendelijke groet,

          Leo Bakker

          [Non-text portions of this message have been removed]




          Geen virus gevonden in dit bericht.
          Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
          Versie: 2013.0.2899 / Virusdatabase: 2639/6110 - datum van uitgifte: 02/17/13


          [Non-text portions of this message have been removed]
        • Leo Bakker
          Bregje, Toch dank voor je zoekpoging. Leo ... Van: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com [mailto:Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com] Namens Bregje Steenhuizen
          Message 4 of 9 , Feb 26, 2013
          • 0 Attachment
            Bregje,
            Toch dank voor je zoekpoging.
            Leo

            -----Oorspronkelijk bericht-----
            Van: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com [mailto:Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com] Namens Bregje Steenhuizen
            Verzonden: dinsdag 26 februari 2013 19:52
            Aan: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com; zuidholland-genealogy@yahoogroups.com
            Onderwerp: Re: [Utrecht_Genealogie] Adriana Trijntje Bakker, deel II

            Dag Leo, ik vermoedde het al maar het BR van Breukelen gaat in Utrecht maar tot 1900. Voor na 1900 moet je in Breukelen zelf zijn.
            Groeten Bregje.

            From: Leo Bakker
            Sent: Sunday, February 17, 2013 1:00 AM
            To: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com ; zuidholland-genealogy@yahoogroups.com
            Subject: [Utrecht_Genealogie] Adriana Trijntje Bakker, deel II


            Beste medezoekers,

            Een paar dagen geleden heb ik een vraag gesteld over de bovenstaande ADRIANA TRIJNTJE BAKKER, die schijnbaar 2x is overleden.

            Even chronologisch:

            17-03-1872, geboren te Rotterdam (akte 1236) als dochter van Pieter Bakker en Trijntje Zwart.

            21-12-1892, getrouwd te Rotterdam met Johannes Schuilwerve (akte 1506). Uit dit huwelijk 7 kinderen te Rotterdam.

            08-09-1915, scheiding te Rotterdam

            18-10-1916, getrouwd te Rotterdam met Arie van Dijk (akte p71v). Uit dit huwelijk geen kinderen

            28-11-1929, overleden te Rotterdam (akte 5574)

            31-08-1938, hertrouwt Arie van Dijk met Sijgje Rook. Deze gescheiden dame woonde overigens al enige tijd in Rotterdam in bij het gezin Van Dijk-Bakker (GK Rotterdam)

            07-02-1939, overlijden te Rotterdam van Arie van Dijk (akte 645)

            Maar dan:

            19-11-1942, overlijden te Breukelen-St.Pieters (akte 16) van Adriana Trijntje Bakker, d.v. Pieter Bakker en Trijntje Zwart, oud 70 jaar.

            19-11-1942, overlijdensakte in de woonplaats Breukelen-Nijenrode (akte 26) met dezelfde gegevens uit de akte uit B.-St. Pieters.

            Zowel het archief Utrecht als het archief Rotterdam hebben voor mij de overlijdensakten nagezien, maar de enige conclusie is, dat alle drie de overlijdensakten overeenkomstige persoonsgegevens melden!?

            Van de 4 gezinskaarten voor A.T. Bakker in Rotterdam (1872-1940) word ik ook niet veel wijzer. Alle gegevens kloppen, maar er staat duidelijk op vermeld, dat Adriana Trijntje in 1929 overleden is.

            Mijn enige hoop is nog gevestigd op de bevolkingsregisters in Breukelen.
            Misschien staan daar nog aanwijzingen op, waar A.T. Bakker vandaan kwam en misschien een geboortedatum?

            Helaas kan ik zelf niet naar Utrecht, maar ik zou het zeer waarderen als iemand een keertje de gezinskaart(en) van Adriana Trijntje Bakker zou willen nakijken op informatie!

            Als het inderdaad dezelfde A.T. Bakker is, wie is er dan in Rotterdam overleden? Ze had wel een dochtertje Schuilwerve met dezelfde voornamen, maar die kan nooit 57 jaar oud geweest zijn in 1929!

            Raadselachtig...

            Met vriendelijke groet,

            Leo Bakker

            [Non-text portions of this message have been removed]




            Geen virus gevonden in dit bericht.
            Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
            Versie: 2013.0.2899 / Virusdatabase: 2639/6110 - datum van uitgifte: 02/17/13


            [Non-text portions of this message have been removed]



            ------------------------------------

            Om groepslidmaatschap op te heffen, stuur een email naar:
            Utrecht_Genealogie-unsubscribe@yahoogroups.comYahoo! Groups Links
          • kees
            Hallo Leo, Breukelen behoort tegenwoordig tot de gemeente Stichtse Vecht en de GBA bevindt zich in Maarssen. Groeten, Kees
            Message 5 of 9 , Feb 26, 2013
            • 0 Attachment
              Hallo Leo,

              Breukelen behoort tegenwoordig tot de gemeente Stichtse Vecht en de GBA bevindt zich in Maarssen.

              Groeten,
              Kees

              --- In Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com, "Bregje Steenhuizen" <blgsteen@...> wrote:
              >
              > Dag Leo, ik vermoedde het al maar het BR van Breukelen gaat in Utrecht maar tot 1900. Voor na 1900 moet je in Breukelen zelf zijn.
              > Groeten Bregje.
              >
              > From: Leo Bakker
              > Sent: Sunday, February 17, 2013 1:00 AM
              > To: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com ; zuidholland-genealogy@yahoogroups.com
              > Subject: [Utrecht_Genealogie] Adriana Trijntje Bakker, deel II
              >
              >
              > Beste medezoekers,
              >
              > Een paar dagen geleden heb ik een vraag gesteld over de bovenstaande ADRIANA
              > TRIJNTJE BAKKER, die schijnbaar 2x is overleden.
              >
              > Even chronologisch:
              >
              > 17-03-1872, geboren te Rotterdam (akte 1236) als dochter van Pieter Bakker
              > en Trijntje Zwart.
              >
              > 21-12-1892, getrouwd te Rotterdam met Johannes Schuilwerve (akte 1506). Uit
              > dit huwelijk 7 kinderen te Rotterdam.
              >
              > 08-09-1915, scheiding te Rotterdam
              >
              > 18-10-1916, getrouwd te Rotterdam met Arie van Dijk (akte p71v). Uit dit
              > huwelijk geen kinderen
              >
              > 28-11-1929, overleden te Rotterdam (akte 5574)
              >
              > 31-08-1938, hertrouwt Arie van Dijk met Sijgje Rook. Deze gescheiden dame
              > woonde overigens al enige tijd in Rotterdam in bij het gezin Van Dijk-Bakker
              > (GK Rotterdam)
              >
              > 07-02-1939, overlijden te Rotterdam van Arie van Dijk (akte 645)
              >
              > Maar dan:
              >
              > 19-11-1942, overlijden te Breukelen-St.Pieters (akte 16) van Adriana
              > Trijntje Bakker, d.v. Pieter Bakker en Trijntje Zwart, oud 70 jaar.
              >
              > 19-11-1942, overlijdensakte in de woonplaats Breukelen-Nijenrode (akte 26)
              > met dezelfde gegevens uit de akte uit B.-St. Pieters.
              >
              > Zowel het archief Utrecht als het archief Rotterdam hebben voor mij de
              > overlijdensakten nagezien, maar de enige conclusie is, dat alle drie de
              > overlijdensakten overeenkomstige persoonsgegevens melden!?
              >
              > Van de 4 gezinskaarten voor A.T. Bakker in Rotterdam (1872-1940) word ik ook
              > niet veel wijzer. Alle gegevens kloppen, maar er staat duidelijk op vermeld,
              > dat Adriana Trijntje in 1929 overleden is.
              >
              > Mijn enige hoop is nog gevestigd op de bevolkingsregisters in Breukelen.
              > Misschien staan daar nog aanwijzingen op, waar A.T. Bakker vandaan kwam en
              > misschien een geboortedatum?
              >
              > Helaas kan ik zelf niet naar Utrecht, maar ik zou het zeer waarderen als
              > iemand een keertje de gezinskaart(en) van Adriana Trijntje Bakker zou willen
              > nakijken op informatie!
              >
              > Als het inderdaad dezelfde A.T. Bakker is, wie is er dan in Rotterdam
              > overleden? Ze had wel een dochtertje Schuilwerve met dezelfde voornamen,
              > maar die kan nooit 57 jaar oud geweest zijn in 1929!
              >
              > Raadselachtig...
              >
              > Met vriendelijke groet,
              >
              > Leo Bakker
              >
              > [Non-text portions of this message have been removed]
              >
              >
              >
              >
              > Geen virus gevonden in dit bericht.
              > Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
              > Versie: 2013.0.2899 / Virusdatabase: 2639/6110 - datum van uitgifte: 02/17/13
              >
              >
              > [Non-text portions of this message have been removed]
              >
            Your message has been successfully submitted and would be delivered to recipients shortly.