Re: [Utrecht_Genealogie] Adriana Trijntje Bakker

  • Ruud Martijn
    Message 1 of 3 , Feb 10, 2013
      Halo Leo,

      Kan het zijn dat zij woonde in Rotterdam, en overleden is te Breukelen, en toen later is ingeschreven in het overlijdensregister van Rotterdam, dit kan zeker 10 dagen later zijn gebeurd, staat er in de akte Elders overleden of zo iets. ??? ik heb dit een paar keer meegemaakt. Zelfs een maand later ingeschreven in de woonplaats??
      Het is maar een gedachte.

      Groetjes uit Breda.
      Ruud Martijn
      Roeselarestraat 179
      4826 JC Breda
      PR Functionaris NGV Afd- WNB
      Tel 0765876462
      rmartijn@...

      Message 2 of 3 , Feb 11, 2013
        Dag Ruud,

        Komt inderdaad vaker voor, maar in dit geval een verschil bij inschrijving tussen 1929 en 1942 is toch wel erg frappant groot.