Re: [Utrecht_Genealogie] Re: Verhuizing

  • toos van munster
    Message 1 of 4 , Jan 25, 2013
      Hallo Leonard,
      Hartelijk dank voor je antwoord.
      Kan ik dit ook via internet op zoeken?
      Groeten Toos

      --- On Thu, 24/1/13, leonardvankessel <l.van.kessel9@...> wrote:

      From: leonardvankessel <l.van.kessel9@...>
      Subject: [Utrecht_Genealogie] Re: Verhuizing
      To: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com
      Date: Thursday, 24 January, 2013, 23:57

      In de periode 1680-18130 kan men zoeken in akten van indemniteit;
      in de periode 1849-1920 in de bevolkingsregisters;
      in de periode 1920-1939 in de gezinskaarten
      in de periode 1940-1995 in de persoonskaart (mits niet afgeplakt door privacy, en afhankelijk van periode van overlijden)
      in de periode 1995-heden een extract uit het GBA

      L.P. van Kessel, Mookhoek

      --- In Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com, "toos" wrote:

      > Hallo allemaal,
      >
      > Kan iemand mij vertellen hoe ik er achter kan komen op welke datum een voorouder verhuist is van het ene naar het andere huis en van de ene plaats naar de andere plaats?
      > Vriendelijke groeten en alvast bedankt
      > Toos van Munster

    • leonardvankessel
      Message 2 of 4 , Jan 26, 2013
        Toos,

        bij het ene archief wel, en bij de anadere nog niet,

        Zo simpel is dat; heel goed de sites onderzoeken.

        Bekijk dan ook eens www.geneaknowhow.net; daar staan al veel akten van indemniteit.

        L.P. van Kessel, Mookhoek