Re: [Utrecht_Genealogie] Van Dommershuisen

  • Gerard willem charles Lemmens
    Message 1 of 8 , Jan 10, 2013
      Hallo Arie,

      Reuze bedankt daarvoor maar over de schilders welke ik noemde (hieronder) is vrij wat bekend. Het gaat mij om hun ouders en een mogelijke genealogie.

      Met dank en groeten,

      Gerard Lemmens

      ________________________________
      Message 2 of 8 , Jan 10, 2013
        Hallo Ina,

        Mijn oprechte dank daarvoor ! Interessant dus weer een vrouwelijke Dommershuisen die twee illegitieme kinderen krijgt !!

        Ik weet dat midden 1800 het veel in London en Parijs voorkwam dat illegitieme kinderen geboren werden maar was dat normaal in Utrecht ook in die tijd ??

        Nogmaals mijn dank en vriendelijke groet,

        Gerard Lemmens

        Message 3 of 8 , Jan 10, 2013
          Lees nou nog eens goed en je vindt daar hun geboortedata!

          Message 4 of 8 , Jan 10, 2013
            Sorry Arie,

            Maar dat kan ik op die web site niet vinden - !! Ina heeft inmiddels al de geboorte data doorgegeven.

            Gerard Lemmens

            Message 5 of 8 , Jan 10, 2013
              Tja, het staat er toch echt, inclusief de bekende naamsvarianten.