nieuw bioj de groep Utrecht..

  • Harry van Leuveren
    Message 1 of 1 , May 11, 2012
      Hallo allemaal,
      Sinds 1985 ben ik bezig met het speuren naar mijn roots... Er is een periode geweest dat ik niet veel aan de hobby deed... reden: verongelukken van mijn echtgenote ... en dan heb je andere dingen aan het hoofd. Toen ik de hobby weer wilde opnemen... ik was inmiddels verhuisd naar de Filippijnen - waar mijn echtgenote vandaan kwam - kreeg ik te kampen met een comp[uter crash... en .. alles weg.. ruim 500.000 voorouders met hun afstammelingen en aangetrouwden..
      Dus in 2005 opnieuw begonnen met behulp van de papieren aantekeningen die ik gelukkig nog had.. .
      Mijn voorouders komen overwegend uit de provincies Fryslan en Overijssel. .. de naam van Leuveren komt via Hierden naar Doornspijk en vandaar naar Paasloo..
      Uit de provincie Utrecht komt een van mijn voorouder, nl. Johanna van Diermen, geboren in Amersfoort, die met een soldaat (Keizer) uit Noordwolde trouwt in Amersfoort. Haar ouders zijn bekend.. maar verder... niets..
      Bij het vorderen van mijn genealogie komen diverse wetenswaardigheden naar boven.. een van mijn voorouders heeft o.a. theologie gestudeert in Utrecht rond 1647...

      tot zover iets over mij..

      Harry van Leuveren
      Bacolod City
      Philippines