Cornelis van Baren en Maria Jans de Pater - ouders EN doop gezocht

  • wrdv@kabelfoon.nl
    Message 1 of 1 , Jan 2, 2012
      Hallo,
      Ik probeer de ouders EN doopdatum/plaats van Cornelis van Baren (Baaren)te vinden. Vermoedelijk op basis van vernoeming zou de vader Arie kunnen heten. Ik heb onderstaande data van het echtpaar, dat in Polsbroek trouwde in 1749.

      Gr,
      Wilco

      Parenteel van Cornelis van Baren
      1 Cornelis van Baren is geboren omstreeks 1722 in j.m. van Bergambacht, waarschijnlijk geboren te Benschop/Polsbroek, zoon van [mogelijk] Arie van Baren en [mogelijk] Neeltje. Cornelis is overleden in 1791 in Bergambacht,Zuid Holland,Nederland, ongeveer 69 jaar oud. Hij is begraven op 05-01-1791 in Bergambacht,Zuid Holland,Nederland. Cornelis trouwde, ongeveer 27 jaar oud, op 05-01-1749 in Polsbroek,Utrecht,Nederland met Maria Jansse de Pater, 25 jaar oud, nadat zij op 13-12-1748 in Bergambacht,Zuid Holland,Nederland in ondertrouw zijn gegaan. Maria is geboren op 21-03-1723 in Bonrepas/Polsbroek,Utrecht,Nederland, dochter van Jan Hendriksz de Pater en Susanna Ariensz Nederbergh. Maria is overleden na 03-06-1759 in [waarschijnlijk] Bergambacht, minstens 36 jaar oud.
      Kind van Cornelis en Maria:
      1 Jan van Baaren, geboren in 1749 in Schoonhoven,Zuid Holland,Nederland. Volgt 1.1.