Even voorstellen

  • CG Radstok
    Message 1 of 69 , Jul 6, 2011
      Hallo groepsleden,

      Mijn naam is Corien Radstok. Ik ben al sinds 1986 amateurgenealoog.

      Mijn eigen familie (Radstok) komt grotendeels uit de provincie Utrecht. Ik
      doe ook onderzoek naar de familie Mandersloot, de familie van mijn
      schoonmoeder, en haar andere voorouders. Deze komen vooral uit de stad
      Utrecht.

      Groet,

      Corien

    • Patric Langevoort
      Message 69 of 69 , Apr 11, 2013
        Beste forumgebruikers,

        Als één van de nieuwste leden van dit forum, wil ik me graag even voorstellen.

        Mijn naam is Patric Langevoort. Al vele jaren ben ik hobbymatig bezig met stamboomonderzoek. Meerdere families hebben mijn interesse. De familienaam die hiervan in de provincie Utrecht voorkomt is Van Dillen. Vanwege deze familienaam en de relatie met Utrecht, ben ik lid geworden van dit forum.

        Mocht iemand vragen hebben met betrekking tot deze familie, zal ik deze zo goed mogelijk proberen te beantwoorden. Ongetwijfeld zal ik hier van tijd tot tijd een beroep doen op de hier aanwezige kennis.

        Met vriendelijke groet,
        Patric Langevoort