Gaal en Poel van Assendelft

  • Jaap Zwart
    Message 1 of 1 , Mar 28, 2011
      Morge leden Genealogie Noord en Zuid Holland, Utrecht en Gelderland

      Op mijn link van de familie Gaal Assendelft N H kreeg ik een reactie

      Alleen die van mijn zijn protestant en die van degene die reageerde
      katholiek

      Maar niet tegenstaande dat, vertelde die mijnheer dat hij foto's had van
      de Familie Gaal en Poel

      Nou ben ik gek op oude foto's en heb er dus diverse van op mijn website
      gezet

      Alleen van die foto's is niet bekend van wie of wat, er staan dus geen
      namen bij

      Dus wie weet misschien wie de personen zijn die op de onderstaande link
      staan

      http://members.chello.nl/j.zwart13/Gaal%20en%20Poel.htm

      Gr Jaap Zwart