Joanna van Donselaar

  • Ineke van Koolwijk
    Message 1 of 1 , Jul 30, 2003
      Hallo allemaal,

      in de kwartierstaat van onze dochter kom ik op een gegeven moment
      terecht bij Stoffels Gijsberts van Viegen en Joanna van Donselaar.

      Het echtpaar kreeg vier kinderen, maar ik zou zo graag willen weten,
      waar Joanna van Donselaar vandaan kwam,

      wie kent dit gezin en weet meer van Joanna?

      Groetjes
      Ineke

      I.1 STOFFEL GIJSBERTS van VIEGEN, gedoopt op 06-01-1701 te AMERONGEN.

      Gehuwd met JOANNA van DOMPSELAAR.

      Uit dit huwelijk:

      1. GIJSBERT STOFFELS van VIEGEN, gedoopt op 20-08-1724 te AMERONGEN.

      Gehuwd voor de kerk op 29-jarige leeftijd op 19-05-1754 te AMERONGEN met NEELTJE WILDEMAN, 20 jaar oud, gedoopt op 03-02-1734 te RHENEN, dochter van CORNELIS WILDEMAN en GEERTJE OUDEVEEN.

      2. BART STOFFELS van VIEGEN, gedoopt op 28-06-1726 te AMERONGEN.

      3. JANNIGJE STOFFELS van VIEGEN, gedoopt op 18-07-1728 te AMERONGEN.

      4. REINTJE STOFFELS van VIEGEN, gedoopt op 17-12-1730 te AMERONGEN.

      Ondertrouwd op 03-10-1755 te RHENEN, gehuwd voor de kerk op 24-jarige leeftijd op 26-10-1755 te RHENEN met DIRK NELLENSTEIN, gedoopt te ELST, zoon van ARIEN DIRKSEN van NELLESTEIJN en HELENA van TUIJL.