Re: [Utrecht_Genealogie] Aert Huigenszn, Schout van de Lange en de Ruige Weide.

  • Peter den Boer
    Message 1 of 2 , Jan 31, 2010
      Dag Jaap,

      Ik heb iets dat er wel mee te maken lijkt te hebben:

      Parenteel van Andries Amelsz. van der Heeden
      I Andries Amelsz. van der Heeden is geboren vóór 1618.

      Kind van Andries uit onbekende relatie:
      1 [misschien] Annigje Andriesd. van der Heeden, geboren vóór 1638 in
      Benschop Volgt II.

      II Annigje Andriesd. van der Heeden is geboren vóór 1638 in Benschop,
      dochter van [misschien] Andries Amelsz. van der Heeden. Annigje trouwde,
      minstens 20 jaar oud, op 16-05-1658 in Benschop met Aalbert Barthsz.
      Rietveld, minstens 20 jaar oud. Aalbert is geboren vóór 1638 in Benschop,
      zoon van Barth Rietveld.

      Kind van Annigje en Aalbert:
      1 Andries Aalbertsz. Rietveld. Hij is gedoopt op 26-08-1666 in Benschop.
      Andries trouwde op 05-08-1694 in Benschop met Petertje Gerritsd. Houtman.
      Zij is een dochter van Gerrit Jansz. den Houtman en Theuntje Cornelisdr..
      Zij is gedoopt op 06-03-1670 in Benschop.

      Als bronvermelding heb ik hier staan: Hans Mol.

      Met groet,

      Peter