Re: [Utrecht_Genealogie] voorouders uit een 'probleemgebied'

  • j.verkroost@home.nl
    Message 1 of 37 , Oct 24, 2009
      Hallo Nick,

      In aanvulling op het vorige bericht:

      Aert Jacobsz van Roijestein is zoon van Jacob Aertsen van Roijesteijn en Dirckie Gerrits Maijen. Doopgegevens zijn hier niet beschikbaar. Hij moet voor 1635 geboren zijn, en daar komt geen enkel doopboek. Gegevens zijn onder meer te vinden bij U97a5-45.

      Met vriendelijke groet,

      Jos Verkroost

      Message 37 of 37 , Oct 27, 2009
        Neen je heb gelijk Lenny

        Ik kom ook geen Klaas tegen in mijn Brunten
        En maar de namen van de aangetrouwden met de Brunten lijken wel weer voor
        met de Brunten

        Nou ik zal eens verder kijken of we ze nog kunnen aansluiten, en of anderen
        hebben nog Suggesties

        Met Vr Gr Jaap en bedankt voor de gegevens

        Hallo Jaap,

        Ik heb een Jan Brunt geb. in Woerden. zijn ouders zijn Klaas Brunt en
        Neeltje van der Hoek.
        Ik kom geen Klaas tegen in jouw gegevens.

        Hieronder de gegevens die ik heb.

        Gr. Lenny

        *Jan Brunt*, zoon van Klaas Brunt en Neeltje van der Hoek. Hij is gedoopt op
        woensdag 16 augustus 1780 in Woerden. Jan is overleden op zondag 23 december
        1832 in Woerden, 52 jaar oud. Jan trouwde, 31 jaar oud, op vrijdag 20
        september 1811 in Woerden met *Neeltje van der Sluijs*, 27 jaar oud. Neeltje
        is geboren op dinsdag 3 augustus 1784 in Alfen, dochter van Dirk van der
        Sluijs en Hendrikje Burggraaf. Zij is gedoopt op zondag 8 augustus 1784 in
        Alfen. Neeltje is overleden op zondag 25 maart 1855 in Breukelen-Nijenrode,
        70 jaar oud.
        Kinderen van Jan en Neeltje:
        *1 Hendrikje Brunt*, geboren op vrijdag 8 november 1811 in Woerden.
        Hendrikje is overleden vóór zondag 31 januari 1813 in Woerden, ten hoogste 1
        jaar oud.
        *2 Hendrikje Brunt*, geboren op zondag 31 januari 1813 in Woerden. Hendrikje
        is overleden.
        *3 Klaas Brunt*, geboren op vrijdag 18 februari 1814 in Woerden. Klaas is
        overleden.
        *4 Hendrikje Brunt*, geboren op maandag 1 mei 1815 in Woerden. Hendrikje is
        overleden vóór dinsdag 13 augustus 1816 in Woerden, ten hoogste 1 jaar oud.
        *5 Hendrikje Brunt*, geboren op dinsdag 13 augustus 1816 in Woerden.
        Hendrikje is overleden.
        *6 Anna Brunt*, geboren op vrijdag 1 augustus 1817 in Woerden. Anna is
        overleden op zondag 13 april 1856 in Mijdrecht, 38 jaar oud.
        *7 Kornelia Brunt*, geboren op zondag 15 november 1818 in Woerden. Kornelia
        is overleden.
        *8 Dirkje Brunt*, geboren op dinsdag 17 juli 1821 in Woerden. Dirkje is
        overleden.
        *9 Dirkje Cornelia Brunt*, geboren op zaterdag 2 juli 1825 in Woerden.
        Dirkje is overleden op zondag 3 maart 1839 in Woerden, 13 jaar oud.

        Op 27 oktober 2009 11:30 schreef Jaap Zwart <j.zwart13@...> het
        volgende: