Re: [Utrecht_Genealogie] DTB Benschop

  • Gerard & Rita
    Message 1 of 12 , Jul 7, 2003
      Hallo Cora,

      Bedankt voor de moeite in ieder geval.

      groetjes
      Rita
      ----- Original Message -----
      From: Cora Scholten
      To: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com
      Sent: Monday, July 07, 2003 9:16 AM
      Subject: Re: [Utrecht_Genealogie] DTB Benschop

      Sorry Rita maar ze kome niet in voor mijn bestanden van Lopik,Benschop of Polsbroek.

      Cora
      Message 2 of 12 , Sep 4, 2003
        Hallo Cora,

        Is dit aanbod nog steeds geldig?

        met vriendelijke groeten

        Joop Sluis
        --- In Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com, "Cora Scholten"
        <rscholten@h...> wrote:
        > Mooie dagHallo Jeroen,
        > Ik heb een bestand van het DTB boek Benschop, als je er belang bij
        hebt stuur me dan even je mail adres.

        > rscholten@h...
        > Cora Scholten
        > http://members.lycos.nl/corascholten1
        > http://members.lycos.nl/coraschinkel
        > http://members.lycos.nl/cora60
        > http://members.lycos.nl/renescholten59

      • Cora Scholten
        Message 3 of 12 , Sep 4, 2003
          Hallo Joop,
          Ja is nog geldig, als je tenminste een email adres buiten de groep stuurt.

          groetjes Cora Scholten
          > Ik heb een bestand van het DTB boek Benschop, als je er belang bij
> [...]

          Yahoo! Groups Sponsor