Re: [Utrecht_Genealogie] doop

  • Ron Van Swelm
    Message 1 of 4 , Jul 8, 2009
      Beste Carola,

      Ik las je antwoord nog eens goed en zag dat je wel het huwelijk van de ouders had gevonden maar niet de doop van hun dochter Clasina Elisabeth in 1823 en daarmee ben ik weer terug bij af, want dat had ik ook gevonden.

      Groet Ron.

      ________________________________
      Datum: 30-06-1822
      Bruidegom Abraham ter Bruggen
      Leeftijd: 24
      Geboorteplaats: Utrecht
      Bruid Hillegonda Blanche
      Leeftijd: 24
      Geboorteplaats: Utrecht
      Vader bruidegom Johannes Terbruggen
      Moeder bruidegom Clasiena Elisabeth van Dort
      Vader bruid Adrianus Franciscus Blanche
      Moeder bruid Geertruijda Eskes

      Heb je ook gekeken bij Terbruggen, dus aan elkaar geschreven??

      m.vr.gr.
      Carola