Re: [Utrecht_Genealogie] RE: van Harderwijk

  • Maartje de Zeeuw
    Message 1 of 7 , May 20 11:43 AM
      Dag Gerrit

      Even voor je gezocht in de Eemlandse klappers, nr 18 (huwelijken Renswoude) en 17 (dopen Renswoude)

      Daar vind ik het huwelijk van Lubbert Jacobze, jm. van Harderwijk en Jannetie Janze jd. geb. Ede won. Renswoude. De datum is 2 mei 1723 en ze trouwen met attestatie van Harderwijk en van Lunteren.

      Bij de dopen vind ik op 27 feb 1724 de doop van Grietje als dochter van Lubbert Jacobze en Jannetie Janze.

      Heereveen zal in dit geval slaan op een buurtschap onder Ede (soms ook Eereveen genoemd)

      In Veenendaal worden de volgende kinderen gedoopt als kinderen van Lubbert Jacobs en Jannetje Jansz
      Bartje 27-1-1726 St.
      Beeltje 11-1-1728
      Jan Gijsbertse 21-7-1729
      Beeleke 11-3-1731
      Jannetje 13-9-1733
      Jan 26-2-1736
      Mettje 20-3-1737
      Neeltie 4-5-1738

      Groeten van Maartje de Zeeuw

      Message 2 of 7 , May 20 2:24 PM
        Dag Maartje,

        Hartelijk dank. Hier kom ik een heel stuk verder mee.

        Met vriendelijke groeten,

        Gerrit W. Kuijk

        _____

        Send instant messages to your online friends http://uk.messenger